V Revozu še pol tretje izmene

Decembra še pol tretje izmene. Največ proizvajajo novega twinga, smart se še zaganja.

Objavljeno
01. oktober 2014 16.37
G. B., Na kolesih
G. B., Na kolesih

Po letih slabega povpraševanja, tako zaradi neugodnih razmer na trgu kot zaradi zadnje faze prejšnjega twinga (pa tudi nesupešnega roadsterja winda), se v drugem delu leošnjega leta proizvodna krivulja v Revozu po pričakovanjih znova obrača navzgor.

To je seveda povezano z uvedbo proizvodnje novega twinga, tako da so proizvodnjo že do prve polovice leta dvignili na dve izmeni, zdaj se pripravljajo še na polovično tretjo. Zadnja naj bi začela delovati decembra, zanjo bo potrebnih okoli 450 novih zaposlitev, obseg proizvodnje pa naj bi se s sedanjih več kot 600 vozil na dan povečal na okoli 800.

Potem ko je lani proizvodnja v Revozu upadla celo pod 100.000 vozil, pa letos ocenjujejo, da se bo povečala za približno četrtino na okoli 125.000 vozil. Trenutno v Revozu izdelujejo predvsem novega twinga, ki se že prodaja, proizvodnja tehnično sorodnega smarta forfoura se šele dobro zaganja, saj je prodaja predvidena za konec novembra. Proizvodnja dosedanjega twinga druge generacije je popolnoma končana, izdeluje pa se še clio II, in sicer le za trge države severne Afrike.

Kot pravijo v Revozu, bodo v prihodnjih mesecih intenzivno zaposlovali tako za dvoizmensko delo, kjer je načrtovano dnevno povečanje števila izdelanih vozil, kot za polovično nočno izmeno, ki naj bi bila stalne.

Zaposlovanje bo potekalo prek Zavoda za zaposlovanje in agencij za posredovanje zaposlenih, pri čemer obstaja možnost kasnejše prezaposlitve neposredno v Revoz. Tako bo na primer od oktobra dalje – kot je bilo napovedano v začetku leta − več kot sto zaposlenih, ki trenutno delajo prek agencij, prezaposlenih neposredno v Revoz.