V Sloveniji jeseni še ena trgovska veriga

Trgovine Pepco bodo odprli v mestih z več kot 10.000 prebivalci, skupno pa bodo zaposlili več kot 250 ljudi.

Objavljeno
09. maj 2017 16.46
Ba. Pa.
Ba. Pa.

Ljubljana – V Slovenijo jeseni prihaja trgovinska veriga Pepco, ki je blagovna znamka podjetja Pepkor, južnoafriške investicijske družbe. Septembra bodo prve trgovine odprli v Celju, Domžalah, Mariboru, Novem mestu in na Ptuju.

Napovedujejo, da bodo v prvem letu odprli 18 trgovin, do leta 2020 pa bo njihovo število naraslo na 43. Trgovine bodo odprli predvsem v mestih z več kot 10.000 prebivalci, skupno pa bodo zaposlili več kot 250 ljudi. Z iskanjem in zaposlovanjem prvih sodelavcev v trgovinah bodo začeli poleti.

Podjetje trenutno išče nepremičnine v velikosti 450 kvadratnih metrov, z njihovimi lastniki pa bi sklenili dolgoročno sodelovanje. Ne načrtujejo pa odprtja franšiznih trgovin.

Trgovska veriga Pepco ima danes več kot tisoč trgovin na Češkem, Madžarskem, Poljskem, Slovaškem in v Romuniji. Njihova ponudba vključuje oblačila za vso družino ter raznoliko opremo za dom po ugodnih cenah. V začetku aprila so odprli tudi svoje prve trgovine na Hrvaškem.

Začetki blagovne znamke segajo v leto 2004, od takrat pa se pospešeno širijo, predvsem v Srednji in Zahodni Evropi. Trenutno pa je Pepco največji prodajalec otroških oblačil po količini in nudi oblačila za otroke do 14. leta starosti. V enem mesecu trgovino Pepco obišče več kot osem milijonov kupcev.

Okoli 60 odstotkov ponudbe predstavljajo oblačila, vključno s čevlji in spodnjim perilom, 40 odstotkov pa preostalo blago.

Pepco je blagovna znamka južno-afriške investicijske družbe Pepkor, ki je priključena k Steinhoff International Holdings Limited (ki kotira na frankfurtski borzi). Skupina zaposluje približno 120.000 ljudi in ima več kot 11.000 trgovin v 30 različnih državah. V lasti ima tudi več kot 40 trgovinskih blagovnih znamk, ki so na voljo tudi v Evropi: Conforama, POCO, KIKA, PEP&CO, Poundland in Emmezeta.