Tina Gjud iz Zavoda TI, ki je bila zadnje leto in pol najemnica hotela, je doslej pokazala še največ zanimanja za nakup, vendar pravi, da ima pri tem nekatere pomisleke. Izklicna cena je previsoka, je za Delo povedala. Po njenem mnenju bo moral kupec k znesku 646.000 evrov, za kolikor bo hotel naprodaj na dražbi, dodati vsaj še enkrat toliko denarja za obnovo hotela, ki je potreben predvsem celovite energetske sanacije.
Stečajnik uspeha na prvi dražbi ne pričakuje
Kljub pomislekom najemnice stečajni upravitelj Šport hotela Pokljuka Milorad Vidović pravi, da je šest ali sedem potencialnih interesentov za nakup hotela, kar je po njegovem mnenju nadpovprečno zanimanje. Dejal je, da je enemu od zainteresiranih kupcev včeraj, ko je bil objavljen sklep o prodaji, že poslal gradivo. »Dražbe so nepredvidljive in nikoli ne veš, kdo ima kakšnega asa v rokavu,« je rekel Vidović, ki na prvi dražbi ne pričakuje, da bi bil hotel že prodan. Ponudniki bodo tehtali o višini vlaganj, saj je hotel slabo izoliran, kurjava pa draga. Če hotela v prvem poskusu ne bi prodali, bi po Vidovićevem mnenju na drugi dražbi s soglasjem hipotekarnih upnikov izklicno ceno lahko znižali za 20 odstotkov, kot je tudi v navadi v podobnih primerih. Z nižjo izklicno ceno pa se lahko poveča zanimanje za nakup in na koncu je lahko dosežena celo višja od izklicne na prvi dražbi.
Veliko negotovost je za najemnico predstavljalo to, da ji je sodišče najemno pogodbo za hotel najprej podaljševalo le za pol leta, saj se v turistični dejavnosti pogodbe hotelirjev z agencijami in drugimi partnerji sklepajo za precej več kot leto vnaprej. Na koncu so se dogovorili za enoletni najem. Zdaj ima pogodbo sklenjeno do marca, vendar je sodišču predlagala, naj ji mesečno najemnino s sedanjih tri tisoč evrov znižajo. V dotrajan hotel morajo sproti vlagati, predvsem za nujna vzdrževalna dela, je opozorila Tina Gjud, ki je sicer zadovoljna z letošnjim obiskom. Do avgusta so imeli 7400 prenočitev, toliko kot v istem obdobju lani, vendar so slabši lanski december ter februar in marec letos nadomestili z dobrim obiskom poleti, ko je bil indeks zasedenosti v primerjavi z lanskim kar 160.
Bohinjci si želijo
V Bohinju si za Šport hotel želijo resnega lastnika z resnimi nameni, pravi Klemen Langus, direktor Turizma Bohinj. Najemnica je s svojo ekipo pokazala, da pozna svoj posel, da ima znanja za razvoj. S hotelom je treba živeti in biti ves čas zraven, pravi Langus, ki verjame, da morajo v njem delati kredibilni in dolgoročni partnerji. »Samo to deluje,« pravi na podlagi izkušenj iz Bohinja.