Vroče poletje Radenski prineslo rast prodaje

Najbolj se je prodaja mineralnih vod in brezalkoholnih pijač povečala v državah nekdanje Jugoslavije.

Objavljeno
11. avgust 2015 16.33
Je. G., Delo.si
Je. G., Delo.si
V Radenski so v sedmih mesecih 2015 zabeležili visoko rast prodaje naravnih mineralnih vod in brezalkoholnih pijač v primerjavi z enakim obdobjem lani. Prodaja v prvih sedmih mesecih se je na tujem in domačem trgu povečala za 6,3 odstotke, največja pa je bila v državah nekdanje Jugoslavije – v regiji Adriatic, kjer se je v primerjavi z istim obdobjem v letu 2014 zvišala za 23 odstotkov. Skupaj so v tem času prodali 56 milijonov steklenic Radenske in vseh njenih blagovnih znamk, so sporočili z Radenske.

»Letošnje vroče poletje se odraža tudi v povečanih stopnjah rasti prodaje Radenske, z optimizmom gledamo tudi v naprej, saj že v letošnji jeseni načrtujemo ponovni vstop Radenske na trgih Češke in Slovaške, kar se bo do konca leta tudi odrazilo v poslovnih rezultatih. Posebej nas veseli, da mineralne vode in brezalkoholne pijače Radenske niso le priljubljene v vročini in poletju, ampak tudi skozi vse leto skrbijo za osvežitev v različnih življenjskih okoljih in priložnostih. Radenska ohranja svoje čvrste pozicije na trgu ter jih tudi v izvozu še povečuje, za kar so seveda še kako pomembne nenehne inovacije ter kakovost v ponudbi,« je številke komentiral direktor Radenske Marian Šefčovič.