Ljubljana - Z zimskim voznim redom, po 28. oktobru 2012, bo največji vzhodno- in srednjeevropski nizkostroškovni prevoznik Wizz Air po štirih letih – tako kot smo v petek pravilno napovedali na spletni strani Delo.si – obnovil svoje lete iz Ljubljane v London (Luton) in v Charleroi pri Bruslju.
V Charleroi/Bruselj bo Wizz letel ob ponedeljkih in četrtkih, cene letov se začenjajo pri 22,99 evrih, na Luton/London pa ob torkih, sredah in sobotah, z začetnimi cenami pri 27,99 evrih. Generalni izvršni direktor Wizz Aira József Váradi pričakuje veliko povpraševanje po letih, predsednik uprave Aerodroma Ljubljana Zmago Skobir pa še dodatne destinacije. Tudi vodja letališkega razvoja pri Wizz Airu József Ujhelyi meni, da sta liniji šele začetek.
Wizz, ki vse od ustanovitve leta 2004 beleži konstantno rast prometa, je v marca končanem poslovnem letu, ki je bilo s 40 milijoni evrov najbolj dobičkonosno doslej, prepeljal več kot 11 milijonov potnikov, v tekočem poslovnem letu pa želijo to številko dvigniti na 12 milijonov. Wizz bo po vključitvi Ljubljane letel na 73 destinacij v 26 državah, ima več kot 1500 zaposlenih, njegovo floto pa sestavlja 37 airbusov A320. Tri od teh letal so nedavno servisirali tudi v Adria Airways Tehniki. Sodelovanje s to družbo bi se lahko še povečalo, če bi tudi v Ljubljani v prihodnosti ustvarili bazno letališče. Teh ima sedaj v osmih državah srednje in vzhodne Evrope (Poljska, Madžarska, Bolgarija, Romunija,
Ukrajina, Češka, Srbija in Litva) že 15.
Váradi se zaveda, da promet na Brniku upada. Vrnitev Wizza pa je po Skobirjevih besedah prelomnica v razvoju letališča, kjer želijo predvsem zapolnitev praznih lis: letov v severno Nemčijo, Skandinavijo, Španijo in Italijo. Kar se ujema tudi z Wizzairovimi plani, kjer se zavedajo, da so potniki iz Slovenije v zadnjih letih uspešno polnili lete z okoliških letališč.
V letalski industriji sicer prihaja do precejšnjih sprememb, Zmago Skobir pa opozarja, da nizkocenski prevozniki ostajajo in celo rastejo. Poleg Ryanairja, na Brniku so pogajanja z njim zastala, in Easyjeta je Wizz Air tretji ključni evropski nizkocenski prevoznik.