Soustanovitelj in izvršni direktor ameriškega podjetja Kickstarter, ki ponuja platformo za financiranje obetavnih idej, pravi, da v podjetju podpirajo zanesljive, verodostojne in ustvarjalne predlagatelje, ki znajo prepričati ljudi, da bo prav njihov projekt dovolj pomemben in dobičkonosen, da ga je vredno financirati.
Yancey Strickler je odraščal na kmetiji v ameriški zvezni državi Virginija ter na kolidžu William & Mary v Virginiji dokončal študij angleškega jezika in literature ter kulturologije. Po šolanju se je odselil v New York, kjer dolgo časa ni našel primerne službe, ki bi ga zanimala, in nazadnje postal glasbeni kritik za revijo Village Voice ter občasno pisal članke za druge newyorške revije. Nato je ustanovil glasbeno založbo eMusic Selects in pomagal izdati album več neuveljavljenim glasbenim skupinam, ki so se mu zdele dovolj zanimive za to, da jih je podprl.
Spomladi leta 2009 je skupaj s Perryjem Chenom in Charlesom Adlerjem soustanovil podjetje Kickstarter, ki ponuja platformo za financiranje ustvarjalnih in obetavnih idej. Vsakdo z dobro idejo za ustvarjalen projekt lahko objavi svoj projekt na spletni strani Kickstarter in zaprosi za financiranje. Če zbere dovolj finančnih sredstev, se projekt uresniči, Kickstarter pa pobere pet odstotkov vseh uspešno financiranih projektov. Če za projekt ni zbranega dovolj denarja do vnaprej določenega roka, je odpovedan, vsi podporniki pa dobijo svoj denar vrnjen. Ne glede na uspešnost projekta Kickstarter nima nobene lastniške pravice do idej, ki jih ljudje objavijo na njegovi spletni strani. Kickstarter je od svoje ustanovitve zbral že več kot dve milijardi dolarjev od skoraj deset milijonov podpornikov in s tem denarjem financiral 270.000 različnih projektov, skoraj 100.000 jih je bilo uspešnih.
Podjetje financira filme, gledališke predstave, videoigrice in stripe ter različne novinarske, tehnološke in živilske projekte. Do zdaj so bili najuspešnejši filmski in glasbeni projekti, takoj za njimi pa videoigrice. Strickler pravi, da so se pri razmišljanju o tem, kakšno podjetje naj ustanovijo, zgledovali po mecenih, ki so v zgodovini radodarno financirali umetnike in njihove ustvarjalne ideje.
Tako razume tudi delovanje Kickstarterja, ki po njegovem mnenju pomaga vzpostaviti neposreden stik med meceni in ustvarjalci ter omogoča uresničiti zanimive in obetavne ideje, za katere drugače verjetno nihče ne bi niti slišal in bi ostale neuresničene. Šestintridesetletni Strickler je lani postal izvršni direktor Kickstarterja in pred kratkim v pogovoru za medije povedal, da v podjetju cenijo predvsem projekte, ki jih predlagajo zanesljivi in verodostojni ustvarjalci, ki znajo ljudi prepričati, da bo njihova ideja dovolj pomembna in dobičkonosna, da jo je vredno uresničiti.