Maribor − Podjetje Vinmar, ki najema ime in premoženje propadlega mariborskega vinarskega podjetja Vinag, je z blagovno znamko Vinag ponovno prisotno v večjih trgovskih verigah v Sloveniji in pri gostincih, velike načrte pa imajo tudi z izvozom vina v tujino.
V podjetju, za katerim stoji kapital iz Kitajske, so včeraj, prav na martinovo, Mariborčanom in medijem predstavili novo linijo nekoč zelo priljubljenega vina mariborčan, ki so ga zdaj poimenovali mi smo mariborčan; vijoličasta barva etikete pa kaže na sodelovanje z domačim nogometnim klubom.
Pred časom so že predstavili vrhunsko penino marcos, poimenovano po kapetanu prvega moštva NK Maribor Marcosu Tavaresu. Vodja podjetja Vinmar Hram J. Prins je povedal, da so z letošnjim letnikom zelo zadovoljni, o količinah pridelanega vina in poslovnih rezultatih pa ni hotel govoriti natančneje. Vendar pričakujejo, da bodo letošnje poslovno leto končali s pozitivnim rezultatom.
Usmerjenost v izvoz
Poleg slovenskega trga se Vinmar z blagovno znamko Vinag usmerja v izvoz, predvsem na Kitajsko, smo še izvedeli. Tam imajo s sodelovanjem z lokalnim partnerjem svojo vinoteko, kmalu pa načrtujejo odprtje še štirih v večjih kitajskih mestih.
Ker je okus na kitajskem trgu precej drugačen kot v Sloveniji in Evropi na splošno, za izvoz pridelanih vin na domačem trgu ne bodo prodajali, je povedal enolog podjetja Matej Markuš.
Vinmar namerava sodelovati pri dražbi prodaje premoženja Vinaga, ki bo sredi decembra, je povedal Prins, čeprav se mu zdi izklicna cena 4,2 milijona evrov visoka. »Več ko bomo plačali za premoženje, manj bomo imeli za investicije,« pravi Prins.
Vinmar zdaj zaposluje 23 ljudi, v času trgatve so jih na zaposlovalnih agencijah najeli še sto. Dodatno pomoč bodo potrebovali tudi spomladi, ko bo treba oskrbeti 52 hektarov vinogradov, ki jih upravlja Vinmar.