»Pričakujemo, da bo sodni spor za nas rešen pozitivno. Toda to je relativno. Odškodnino zaradi enostranske prekinitve pogodbe še pričakujemo, povrnjenega posla pa skoraj ne več. Ker ima Daimler z novimi češkimi proizvajalci še vedno nekaj težav, sicer dokončnega razpleta še ne moremo povsem predvideti,« nam je povedal direktor Preventa Haloga Mitja Hauser. Komaj se je vrnil iz tujine, kjer mu je uspelo dobiti manjše naročilo za nekaj dni dela v Lenartu.
Daimler, ki mu je Prevent Halog prodajal več kot 90 odstotkov svoje proizvodnje, je pogodbo z lenarškim podjetjem na začetku avgusta nenadoma prekinil, in to z razlago, da je imel težave z dobavami. Toda z novimi dobavitelji se je Daimler gotovo dogovarjal že prej, ne da bi v Lenartu za to vedeli. Res pa so mu v Lenartu predlagali, da bi kakšno četrtino proizvodnje zanj (avtomobilske sedeže iz blaga) preselili na območje s cenejšo delovno silo. Sledila je odpoved celotnega naročila in prekinitev pogodbe.
Polovica zaposlenih
»V štirinajstih dneh bomo na podlagi zagotovljenih naročil in razpleta spora z Daimlerjem natančneje vedeli, za koliko zaposlenih bo treba pripraviti odpoved delovnega razmerja,« je za Delo še povedal Hauser.