Novi lastnik je prevzel vse zaposlene v Modiani, pogodba z Mercatorjem pa vključuje tudi prevzem dejavnosti na vseh lokacijah in nakup osnovnih sredstev. Med poslovnimi prioritetami novega lastnika je v ospredju predvsem posodobitev poslovanja, predvidena pa je tudi delna prenova in dopolnitev blagovnih znamk ter razvoj lastnih blagovnih znamk, cenovno prilagojenih potrebam sodobnega kupca.
Goran Kristan, direktor podjetja Montecristo SL, je napovedal, da so njihovi načrti ambiciozni, razvojno usmerjeni in odpirajo nove možnosti na področju trgovanja s tekstilnimi izdelki. »Verjamem, da ima Modiana velik potencial na obstoječih lokacijah, še večjega pa s širitvijo v strateške trgovske centre v regiji. Osnovni cilj je seveda obdržati trenutnega kupca Modiane, s prenovo in razširitvijo blagovnih znamk pa ciljamo tudi na nove segmente kupcev. Naš interes je torej dolgoročen razvoj mreže trgovin, zaposlenih in blagovnih znamk, prilagojenih ciljnemu kupcu.«