Diplomiral je na Farmacevtski fakulteti Univerze v Ljubljani leta 1983 in svojo poslovno pot začel v Leku kot raziskovalec, analitik in razvojni tehnolog, nato pa večino izkušenj pridobil z vodenjem trženja in prodaje farmacevtskih izdelkov. Zaključil je tudi študij menedžmenta na poslovni šoli IEDC na Bledu.
Po prvi zaposlitvi v enoti Razvoj in raziskave pred 25 leti je leta 1990 postal pomočnik direktorja v zunanjetrgovinskem sektorju v Leku in leta 1993 direktor prodaje in trženja za trge Srednje in Vzhodne Evrope. To je bil čas, ko je podjetje začelo intenzivneje prodirati s svojimi izdelki na trge zunaj Slovenije. V tem zanimivem in dinamičnem obdobju je vse do leta 1999, ko je postal direktor enote Prodaja farmacevtskih izdelkov, skupaj s sodelavci razvijal prodajno mrežo, ki še danes predstavlja temelj razvoja poslovanja Sandoza, predvsem v Srednji in Vzhodni Evropi ter Skupnosti neodvisnih držav.
Ko je Novartis prevzel Lek in Hexal, je obakrat uspešno vodil integracijo ter s svojim znanjem in izkušnjami skupaj z uspešnim timom, ki ga je vodil, pripeljal Sandoz do vodilnega tržnega položaja na trgih, za katere je bil zadolžen. V skupini držav Srednje in Vzhodne Evrope, za katere je bil odgovoren, je do leta 2008 še utrdil vodilno mesto Sandoza.
Leta 2009 je v okviru organizacijskih sprememb v Sandozu prevzel odgovornost za trženje in prodajo v Sloveniji in hkrati tudi za vodenje skupine držav Jugovzhodne Evrope (Albanija, Bosna in Hercegovina, Črna gora, Hrvaška, Kosovo, Makedonija, Srbija in Slovenija).
Zvonko Bogdanovski je postal član Lekove uprave za komercialne dejavnosti 9. februarja 2009.