Podravka umaknila ponudbo

Podravka je danes umaknila svojo ponudbo za nakup delnic beograjskega Centroproizvoda. Kot razlog je navedla nepreglednost postopka njegove privatizacije.

Objavljeno
01. oktober 2004 16.04
Podravkini proizvodi
Beograd - Hrvaška družba Podravka iz Koprivnice je danes sporočila, da umika svojo ponudbo za nakup delnic beograjskega podjetja Centroproizvod. Kot razlog je navedla nepreglednost postopka njegove privatizacije, sredi katerega je prišlo do dokapitalizacije s strani srbske družbe Doncafe, so poročali srbski mediji.

Zeleni luči za prevzem


Istega dne, 16. septembra, ko je srbska komisija za vrednostne papirje prižgala zeleno luč Mercatorjevi ponudbi za prevzem srbske trgovske verige C Market, je potrdila tudi ponudbo hrvaške Podravke za prevzem Centroproizvoda. Nadaljnja usoda tega srbskega podjetja za proizvodnjo živil močno spominja na zaplete, ki spremljajo lastninjenje C Marketa in polnilnice mineralne vode Knjaz Miloš, za katero se je potegovala tudi Pivovarna Laško.

Podravkina ponudba

Podravka je prejšnji teden po pridobljenem dovoljenju objavila javno ponudbo za prevzem manjšinskega svežnja delnic Centroproizvoda, v kateri je izpostavila, da je pripravljena kupiti najmanj 25, a največ 29,9 odstotka delnic in za vsako plačati 950 dinarjev. Ponudba naj bi veljala do 11. oktobra in Podravka se je (enako kot Mercator v primeru C Marketa) zavezala, da bo ohranila sedanje blagovne znamke Centroproizvoda. Kot so danes sporočili iz Podravke, so se potegovali za prevzem Centroproizvoda z namenom, da bi hrvaška družba utrdila svoj položaj vodilne prehrambene industrije v jugovzhodni Evropi.

Nekaj se je kuhalo

Tudi v Centroproizvodu so se enako kot v Knjazu Milošu in C Marketu v ozadju dogajale precej čudne reči in tudi v tej srbski družbi so mali delničarji po vsemu sodeč žrtve zakulisnih iger, predvsem pa lastnega neznanja. Samo dan zatem, ko je Podravka objavila svojo ponudbo, je komisija za vrednostne papirje sprejela sklep, s katerim je srbski družbi Doncafe Group odobrila dokapitalizcijo Centroproizvoda. Kot so poročali mediji, je družba Centrohrana iz sestave Donface plačala 16 milijonov evrov za novo izdane delnice in tako postala 51-odstotna lastnica Centroproizvoda.