Francoski modni gigant bo za preostanek delnic Bulgarija ostalim lastnikom ponudil 12,25 evra na delnico.
Današnje trgovanje z Bulgarijevimi delnicami na milanski borzi je bilo ustavljeno, ko je delnica poskočila za 58 odstotkov.
Iz italijanskega koncerna so sporočili, da se s prevzemom strinjajo: »Zaradi okrepitve podjetja, ki ima dolgoletno tradicijo, visoke vrednote in močan renome, bo prevzem Bulgari Groupu omogočil razvoj. To je idealen posel na vseh ravneh.« Podjetje Bulgari je bilo ustanovljeno leta 1884.
Podjetje LVMH, katerega najbolj prepoznavna znamka je Louis Vuitton, je leto 2010 zaključila z rastjo, saj so imeli odlične poslovne rezultate na enem izmed največjih trgov - na Kitajskem. Gospodarsko okrevanje na ključnih trgih je LVMH-ju prineslo 19 odstotno rast prihodkov, kar v številkah pomeni dobrih 20 milijard evrov. Pri modni hiši so rast poimenovali "super vintage leto". Pred kratkim je LVMH, ki združuje tudi znamke Givenchy, Christian Dior, Kenzo, Guerlain, Moet & Chandon in Dom Perignon, vstopil tudi v lastniško strukturo modne hiše Hermes.