Ljubljana − Slovenija je ta teden gostiteljica letne konference največjega britanskega turističnega združenja ABTA (Association of British Travel Agents) pod nazivom ABTA Convention 2014. Gre za osrednji dogodek združenja in za enega največjih letnih dogodkov britanske turistične industrije. ABTA je drugo največje turistično združenje na svetu, ki deluje od leta 1950 ter vključuje več kot 1200 podjetij z okoli 5000 izpostavami turističnih agencij, z okrog 900 organizatorji potovanj.
Konvencije ABTA prirejajo vsako leto v drugi turistični destinaciji, udeleži pa se je med 500 in 1200 vodstvenih delavcev britanskega turizma, letalstva, ladjarstva in drugih turističnih storitev. Pred konvencijo in med njo bo Ljubljano obiskalo tudi približno 25 novinarjev vodilnih strokovnih in splošnih medijev, ki se v Veliki Britaniji ukvarjajo s turizmom.
Britanski turisti imajo dobro kupno moč
Velika Britanija je drugi največji turistični trg v Evropi, takoj za Nemčijo, in je zelo pomemben tudi za slovenski turizem. Britanski turisti imajo dobro kupno moč, pomembno pa je tudi, da Britanci na leto opravijo več kot le eno potovanje v tujino. Gibanje števila prihodov in prenočitev z britanskega trga v Slovenijo v zadnjih letih niha, precej pa je odvisen tudi od letalskih povezav med obema državama.
Med najpomembnejše naloge ABTA uvršča cilj dviga standardov v branži ter izpostavitev pomembnih tematik, kot so varnost, zdravje in trajnostni razvoj, vzpostavljene sheme finančne varnosti, pomoč končnim potrošnikom pri potencialnih problemih ter skupno komunikacijo branže z državnimi organi in vlado. Kar 90 odstotkov tako imenovanih paketno organiziranih potovanj v Veliki Britaniji izvedejo članice združenja ABTA.