Morda se je začelo kot šala, toda Zack Brown je za svojo krompirjevo solato, za katero, kot pravi, še ni izbral niti recepta, zbral podporo več kot 3000 uporabnikov spletnega portala Kickstarter, ki finančno podpira ustvarjalne ideje in projekte podjetnikov.
Zack Brown, ki je sicer soustanovitelj digitalne agencije, je želel zbrati deset dolarjev, zdaj jih je že več kot 35.000, številka pa vztrajno narašča. Ker je do izteka kampanje še 25 dni, Brown obljublja, da bo povečal količine krompirjeve solate, v živo prenašal pripravo in predvsem razmislil, kako bo poslal vzorce solate ljudem, ki se ne bodo mogli udeležiti »krompirjeve« zabave, ki jo bo priredil v Columbusu v Ohiu.
Da bi upravičil zbrana sredstva, bo razširil tematske dejavnosti, povezane s krompirjevo solato, piše Guardian. To vključuje tudi najem dvorane za zabavo, na katero bo povabljen ves internet, je zapisal Brown.
Moral bo izpolniti obljube
Izzivi, ki jih bo moral zaradi hitrega uspeha kampanje uresničiti Brown, so tudi, kako izpolniti obljube; denimo, žlico krompirjeve solate vsakemu, ki je doniral tri dolarje, in v videu, ki ga pripravlja, omeniti vse, ki so donirali vsaj en dolar.
Štirje ljudje, ki so donirali 20 dolarjev, pa bodo prejeli kozarec majoneze in krompirjeve solate, podpisane s haikujem, ki ga bo spisal Brown, njihova imena pa bodo vklesana v krompirjih.
»Mislim, da je tak odziv priložnost, da stopijo ljudje skupaj okrog nečesa, kar je hkrati posvetno in absurdno,« je uspeh komentiral Brown in dodal, da krompirjeva solata ni kontroverzna, ampak se zdi, da nas lahko poveže.
Sicer pa je Brown tveganje projekta ocenil s sledečimi besedami: »Morda ne bo okusna, saj je to moja prva solata.«