To je v časih, ko recesija v Sloveniji še vedno pometa s polnim zamahom, ko usihajo mnoga podjetja, dobra novica. Najbolj seveda za samo proizvodnjo in zaposlene v Revozu. S tem je bil morda pomirjen vsaj del tistih bojazni, ki so javnost preplavile ob nedavni objavi delne preselitve proizvodnje clia II iz Revoza v Francijo. Videli bomo, koliko navdušenja bo za novi avtomobil pri slovenskih dobaviteljih, ki naj bi bili po prvih informacijah pri njem udeleženi malo manj kot pri twingu. Na tej točki, ko o prihajajočem avtomobilu vemo zelo malo, še težko presojamo, ali bi se na področju t. i. lokalne integracije dalo storiti še kaj več.
Pelata je bil te dni tudi na obisku pri premieru Pahorju. Menda sta se pogovarjala o raznih vidikih, kako bi Slovenija nadgradila sodelovanje z Renaultom, tudi o morebitni (finančni?) podpori države. A na tej točki pred mediji francoski gost bolj podroben ni hotel biti. Pri tem si obetamo, da bo slovenska oblast ravnala preudarno, da si bo ob potrebni pozornosti do svojega največjega izvoznika znala zagotoviti vsaj kako varovalko za poznejši čas, ko twingo in prihajajoči model ne bosta več najmlajša. Verjetno vsi udeleženi v teh pogovorih zdaj vsaj malo tipljejo glede načrtov za obdobje po letu 2013, ko bo Revoz postopoma potreboval povsem novo generacijo modelov.
Za bližnjo prihodnost pa je predvsem pomembno, da bodo najpomembnejši trgi twinga v zahodni Evropi čim prej okrevali tudi brez državnih subvencij. Pa seveda, da so snovalci novi model, ki prihaja v Revoz, pripravili tako, da bo kupcem res všeč. Brez tega mu še tako visoka kakovost izdelave v Revozu, o kateri je včeraj govoril Patrick Pelata, ne bo prinesla uspeha.
Iz sobotne tiskane izdaje Dela