Prevzemanje Mlinotesta z vsemi bremeni

Tomaž Blatnik pravi, da so za širitev proizvodnje in ponudbo značilnih slovenskih pekovskih izdelkov potrebne nove zmogljivosti in širši prodajni kanali.

Objavljeno
09. oktober 2006 07.00
Ljubljana – Za širitev proizvodnje, osvajanje novih trgov z lastnim znanjem in ponudbo značilnih slovenskih pekovskih izdelkov so nam potrebne nove zmogljivosti in širši prodajni kanali, je filozofija Tomaža Blatnika, direktorja družinskega podjetja Pekarna Blatnik iz Videm Dobrepolja na Dolenjskem. Prejšnji teden so z objavo prevzemne ponudbe napovedali, da želijo postati 75-odstotni lastniki ajdovskega Mlinotesta, kamor bodo, če jim bo uspel prevzemni posel, prenesli celotno poslovanje podjetja.

Mlinotest kupujem z vsemi minusi in plusi, je v pogovoru za prilogo Delo FT dejal Tomaž Blatnik, ki si je ob precejšnji zadolženosti zaradi investicij in širjenja dejavnosti hitro rastočega podjetja upal tvegati in se za napovedan prevzem še dodatno zadolžiti. »Brez idej, vizij in ambicije ni uspešnega podjetja. To je osnova vsega tega, kar se zdaj dogaja. S kolegi, s katerimi smo sodelovali, smo menili, da ni priložnost samo Slovenija,« pravi, ko zagovarja svoje najnovejše podjetniške apetite, pri katerih ima, kot kaže, tudi podporo vlade.

Več o tem si priberite v ponedeljkovem tiskanem Delu. V prilogi Delo FT objavljamo tudi pogovor z direktorjem Pekarne Blatnik.