"To je zadnji in verjetno najbolj kričeč primer, kako italijanska vlada naredi vse, kar je potrebno, da zaščiti svojega propadlega letalskega prevoznika," je povedal direktor Ryanaira Jim Callaghan.
Načrt predvideva, da bi CAI prevzel Alitaliino potniško dejavnost in jo združil z drugo največjo italijansko letalsko družbo Air One. Poleg tega naj bi kot manjšinskega delničarja v Alitalio privabil še kakšnega tujega letalskega prevoznika, omenja se Air France-KLM in Lufthanso. Alitaliin dolg bi zajeli pod družbine ostale dejavnosti, ki jih bodo likvidirali. Okoli 12.500 zaposlenih bi CAI ponovno zaposlil, medtem ko bi odpustili 3250 delavcev. V celoten projekt bo konzorcij sicer vložil milijardo evrov. Alitalia, ki je v 49,9-odstotni državni lasti, beleži okoli tri milijone evrov izgube na dan in ima okoli 1,2 milijarde evrov dolga.
V Ryanairu dodajajo, da Bruselj ni uspel uveljaviti evropskih pravil glede državnih pomoči že v primerih letalskih družb Olympic, Air France in Lufthansa. Poudarjajo še, da bodo, če bo komisija podprla načrt za Alitalio, primer predložili Sodišču Evropskih skupnosti.