Simobil povečal tržni delež

Drugi največji slovenski mobilni operater Simobil je imel ob koncu lanskega leta 420.900 uporabnikov, kar je 17 odstotkov več kot ob koncu leta 2005.

Objavljeno
16. januar 2007 16.56
Andreas Maierhofer
Ljubljana - Drugi največji slovenski mobilni operater Simobil je imel ob koncu lanskega leta 420.900 uporabnikov, kar je 17 odstotkov več kot ob koncu leta 2005. Število predplačnikov se je v primerjalnem obdobju znižalo za 2,3 odstotka na 178.800, število naročnikov pa je družba povečala za 37 odstotkov na 242.100. Simobilu je tako ob koncu minulega leta pripadal 24,9-odstotni tržni delež, medtem ko je ta leto prej znašal 22,7 odstotkov, so sporočili iz Simobila.

Simobil je v zadnjem lanskem četrtletju pridobil 15.000 novih uporabnikov. Delež naročnikov je v primerjavi z 49,1 odstotka leto poprej ob koncu leta 2006 znašal 57,5 odstotka. Predsednik uprave Simobila Andreas Maierhofer je povedal, da je družba z lanskim poslovanjem zadovoljna, "še posebej z razvojem skupnosti naših naročnikov".

" Rast temelji na našem močnem nastopu, veliko pa smo tudi investirali v trg," je pojasnil Maierhofer ter dodal, da "še vedno obstajajo možnosti za razvoj, predvsem v smislu regulacije trga, saj dominantni operater kljub številnim aktivnostim še vedno obvladuje izjemno velik tržni delež, edinstven celo v evropskem merilu". Simobil bo sicer popolne rezultate poslovanja minulega leta objavil v začetku marca 2007.