Skupina Pivovarna Laško prodaja še Fructal

Pivovarna Union je danes objavila mednarodni javni poziv za zbiranje neobvezujočih izjav za nakup skupno 93,7-odstotnega deleža v ajdovskem proizvajalcu sadnih sokov Fructal.

Objavljeno
18. februar 2011 11.02
Ka.L., delo.si
Ka.L., delo.si
Ljubljana - Izjave o interesu za nakup paketa 2.348.470 delnic bodo zbirali najkasneje do 18. marca do 12. ure.

V skupini Pivovarna Laško, ki ima pod svojim okriljem ljubljansko Pivovarno Union in s tem tudi Fructal, so že decembra napovedali, da bodo letos odprodali vse naložbe v Mercatorju, Delu in Fructalu. Če jim bo to uspelo, bo njihov dolg do konca leta znašal še okoli 160 milijonov evrov, piše STA.

V Delu smo pisali, da je Pivovarna Laško v začetku tega meseca s Pivovarno Union in Radensko objavila poziv za javno zbiranje pisnih zavezujočih ponudb za nakup skupno 878.840 delnic oziroma 23,34-odstotnega deleža družbe Mercator. Rok za prejem ponudb se v tem primeru izteče 9. marca.

Ajdovski Fructal v matični družbi zaposluje okrog 400 ljudi, v vsej skupini Fructal pa je približno 500 zaposlenih, je razvidno s spletne strani družbe. V letu 2009 je ustvarila 56 milijonov evrov prihodkov in 11 milijonov evrov izgube, je razvidno s spletnega portala Gvin.com.

Skupina ima tudi močno istoimensko blagovno znamko. Pred kratkim objavljena lestvica 50 najboljših slovenskih blagovnih znamk po izboru potrošnikov v letu 2010, ki jo je razglasilo Društvo potrošnikov za rangiranje in definiranje blagovnih in storitvenih znamk si.Brand, je na vrh lestvice postavila prav blagovno znamko Fructal.