Time Warner krepi svojo navzočnost na medijskih trgih

Največja medijska hiša na svetu Time Warner bo za 241,5 milijona dolarjev dokapitalizirala družbo Central Media Enterprises, ki ima med drugim v lasti tudi slovenski komercialni televiziji POP TV in Kanal A.

Objavljeno
23. marec 2009 19.12
Ma.B./STA
Ma.B./STA
New York - Največja medijska hiša na svetu Time Warner bo za 241,5 milijona dolarjev dokapitalizirala družbo Central Media Enterprises (CME), ki ima med drugim v lasti tudi slovenski komercialni televiziji POP TV in Kanal A. S tem bo Time Warner postal 31-odstotni lastnik družbe CME.

Time Warner bo prevzel 19 milijonov delnic CME, in sicer tako rednih kot prednostnih, družba pa bo uveljavljanje glasov iz teh delnic prepustila ustanovitelju in večinskemu lastniku CME Ronaldu Lauderju. Posel morajo odobriti še regulatorni organi, prevzem omenjenega deleža pa naj bi bil končan do polovice letošnjega leta.

Z nakupom deleža v CME bo Timer Warner okrepil svojo navzočnost na medijskih trgih srednje in vzhodne Evrope. CME, ki ima v omenjeni regiji 19 različnih programov, je danes sporočil, da bo v prvem letošnjem četrtletju ustvaril za 145 milijonov dolarjev prihodkov, precej manj od lanskih 223 milijonov dolarjev. Padec je posledica manjših prihodkov z naslova oglaševanja.

CME s sedežem na Bermudih je televizijska hiša, katere programe v sedmih državah srednje in vzhodne Evrope spremlja približno 97 milijonov gledalcev. Poleg Slovenije, kjer ima CME v lasti POP TV in Kanal A, je družba navzoča še na Hrvaškem (Nova TV), Češkem (TV Nova, Nova Cinema, Nova Sport), v Romuniji (PRO TV, PRO TV International, Acasa, PRO Cinema, Sport.ro in MTV Romania), na Slovaškem (TV Markiza), v Ukrajini (Studio 1+1, Studio 1+1 International, Kino, Citi) in Bolgariji (Ring TV).