Tovarna LTI spominja na večjo delavnico, brez tekočih trakov, robotov in druge sodobne tehnologije. Izdelujejo železno ogrodje in karoserijo, druge sestavne dele jim dobavljajo od drugod. Na dan dokončajo do dvajset avtomobilov, kar pomeni do osemdeset na teden, saj delajo le štiri dni v tednu po devet ur in pol. V šestdesetih letih so sestavili že več kot 130.000 taksijev. Približno 20.000 jih vozi po londonskih ulicah, kjer so postali ikona britanskega turizma.
Uradni mestni taksiji morajo upoštevati stroga merila glede udobja in varnosti potnikov. Med drugim morajo biti prilagojeni prevozu invalidnih oseb, tako da je vanje mogoče zapeljati invalidski voziček. Prostor za prtljago je urejen zraven voznika. Ena izmed ključnih zahtev, ki jih drugi proizvajalci avtomobilov ne dosegajo, je izredno majhen obračalni krog, približno 7,5 metra (25 čevljev). To taksistom omogoča preprosto obračanje na ulici.
Prepoznavni avtomobili TX4 imajo za taksiste še eno veliko prednost, saj si lahko z njimi obetajo do 20 odstotkov več prometa. Hkrati so odličen nosilec propagandnih sporočil. Za takšno oglaševanje se je letošnje poletje odločila celo Slovenska turistična organizacija. Do sredine avgusta je 150 londonskih taksijev vozilo odetih v fotografijo Bleda in vabilo na obisk Slovenije.
Tehnični podatki modela TX4: turbodizelski motor z gibno prostornino 2499 ccm, 75 kW pri 4000/min., poraba pri ročnem menjalniku:
10,1/6,8/8,0 l/100 km, izpust CO2: 211 g/km. Mere: medosna razdalja 2886 mm, dolžina 4580 mm, širina 2036 mm, višina 1834 mm. Cena: od 35.000 evrov naprej.