Ljubljana – V ponedeljek, 8. maja, se je na ameriški televizijski mreži CNN oziroma na CNN International Europe prvič odvrtel oglasni film slovenskega turizma.
Kot je povedala Majda Dolenc, vodja odnosov s tujimi javnostmi v Slovenski turistični organizaciji (STO), ki je film pripravila in financirala, se bo tega dne oglas zavrtel še dvakrat, predvidoma ob 17.35 in 20.56.
Od ponedeljka do 21. maja si bodo gledalci CNN sicer ogledovali enominutno različico filma, ki se začne s plezanjem slovenske vrhunske plezalke Martine Čufar po uri piranske cerkve in nadaljuje s solinarji, lipicanci, vinogradi, klopotci, kurenti, Sočo, Bledom, Ljubljano ... ter sklene s sloganom " Slovenia. A diversity to discover", ki v angleščini nagovarja občinstvo, naj razišče slovensko raznolikost.
Oglasni film, za katerega (za izdelavo in predvajanje) je (bo) STO plačala dobrih 180 milijonov tolarjev, je v slovenski javnosti ob njegovi prvi predstavitvi dvignil precej prahu – predvsem zaradi odmevne pripombe zunanjega ministra Dimitrija Rupla, da je treba zamenjati tako slogan (prvi je bil " Slovenia, your perfect getaway" – Slovenija, popoln pobeg) kot aktualni turistični simbol Slovenije štiribarvni šopek rožic. Tekstopisec publicist Zdravko Duša je tako spisal nov slogan, namesto rožic pa je v oglasu slovenska zastava; mimogrede, rožice so menda na sploh nared za "pokopališče", je povedal Marjan Hribar, vodja direktorata za turizem na ministrstvu za gospodarstvo, tudi član delovne skupine, ki začenja pripravljati blagovno znamko Slovenija.
Majda Dolenc je sicer še povedala, da že pripravljajo druge jezikovne različice spotov – v slovenskem, nemškem, italijanskem in francoskem jeziku; te bodo potrebovali za priložnostne predstavitve slovenskega turizma.
Več si preberite v ponedeljkovi tiskani izdaji Dela