V Revozu že delajo novega twinga

Novomeški Revoz je v začetku prejšnjega meseca pridobil soglasje za proizvodnjo novega avtomobila X44, za katerega so dolgo skrivali, da bo novi twingo. Njegovo dokončno različico je Renault predstavil v Ženevi.

Objavljeno
06. marec 2007 19.57
Nova Opel Corsa
Novo mesto/Ženeva - Novomeški Revoz je v začetku prejšnjega meseca pridobil soglasje za proizvodnjo novega avtomobila X44, za katerega so dolgo skrivali, da bo novi twingo. V tovarni je že stekla njegova serijska proizvodnja, načrtovano dnevno proizvodnjo 400 vozil pa predvidevajo doseči do maja. Hkrati naj bi vsak dan naredili še približno enako število vozil clio storia. Za polno nočno izmeno zaradi večje proizvodnje bo Revoz do sredine aprila poleg 400 delavcev, ki že delajo, zaposlil še 300 delavcev. Išče jih po vsej Sloveniji, pomagati pa si bo moral tudi z Bolgari in Slovaki ter z delavci iz držav na območju nekdanje Jugoslavije.

Pridobitev ekskluzivne proizvodnje novega Renaultovega avtomobila, kar se je v novomeški tovarni zgodilo prvič, je veliko priznanje za Revoz. Podjetje si je v skupini Renault prislužilo prvo mesto v organizaciji proizvodnje (proizvodni čas in uvrščanje vozil na montažne trakove), v Novem mestu izdelani clio II se je v svojem razredu uvrstil med tri najboljše avtomobile, število težavnih delovnih mest je Revoz v zadnjem času zmanjšal za petino, od vseh Renaultovih tovarn pa tudi najmanj obremenjuje okolje. Poleg tega je v desetih letih prepolovil porabo vode, porabo energije pa je zmanjšal za 40 odstotkov. Ti rezultati, dokaj obsežna vlaganja v proizvodnjo novega vozila (znašala so 400 milijonov evrov, od katerih je desetino prispevala slovenska država) in hkratna proizvodnja vozila clio II storia, ki se še vedno dobro prodaja, so tudi dober porok za prihodnost novomeške tovarne avtomobilov, njenih že več kot 2700 zaposlenih in za dobavitelje. Stopnja lokalne integracije, kot v Renaultu in Revozu rečejo odstotku dobav delov, ki prihajajo iz okolice tovarne, se je pri novem twingu v primerjavi s cliom II podvojila in znaša blizu 60 odstotkov.

Novomeški twingo predstavljen trgu

Renault je danes na avtomobilski razstavi v Ženevi prvič prikazal dokončno izvedbo modela renault twingo, katerega proizvodnja bo v novomeškem Revozu stekla letos junija. Novi twingo s 3,6 metra dolžine ostaja najmanjši Renaultov model, v njegovi družbi pa je bil včeraj na razstavišču v Palexpo razkritih še skoraj 80 drugih avtomobilskih novosti. Med temi je več bolj varčnih bencinskih in dizelskih motorjev ter tudi napovedi izboljšanih hibridnih pogonov.

Novi twingo je tako kot predhodnik pripravljen le v trivratni izvedbi, v motorni paleti so štirje motorji. Proizvodnja v Novem mestu že teče, v popolnosti naj bi stekla junija, ko se že začne tudi evropska prodaja. O natančnih prodajnih načrtih v Renaultu ne govorijo. Kot je za Delo povedal član uprave in direktor prodaje Patrick Blain, so proizvodne zmogljivosti v Novem mestu nastavljene na 210 tisoč vozil na leto, vendar pa bodo ob novem twingu hkrati še vsaj naslednje leto proizvajali tudi clio storio, ki so ga v Revozu izdelovali že v zadnjih letih. Novi twingo naj bi bil še naprej najmanjši Renault in v osnovni izvedbi tudi cenejši od clia storie.

Več o odzivih iz Novega mesta in ženevskem salonu si preberite v sredinem Delu