V razvojnem proračunu ima prometni resor za prihodnje leto okrog 833 milijonov in za leto 2011 768 milijonov evrov sredstev. Od naložbenega denarja bo šlo prihodnje leto v javno železniško infrastrukturo več kot polovico razpoložljivih sredstev, leta 2011 pa šest desetin, kar je seveda svojevrsten prelom v financiranju, kjer so bili doslej železniški tiri povsem zapostavljeni. Po velikosti pogače sledijo razpadajoče državne ceste in šele nato nove avtoceste, kjer pa se bo posebno pri dodatnem programu moralo prihodnje vodstvo Darsa po ministrovih besedah znajti drugače. Proračunska sredstva je krepko zmanjšala že prejšnja vlada, sedanja to le nadaljuje.
Ne glede na vso razvojnost proračuna je že prvi razpravljavec Danijel Krivec, SDS, pogrešil denar za umeščanje infrastrukture v prostor. Razvojne osi so zelo nizko ovrednotene, tako da jih bo težko uresničiti. Minister Patrick Vlačič je povedal, da je prometna »vreča prevelika za premalo denarja«. Država bi rada izpeljala za 15 milijard evrov projektov, od česar je 4,5 milijarde že porabljenih za avtocestni križ; tako velikih vlaganj si država v kratkem času ne more privoščiti. Zato bo minister kmalu predlagal, kaj je v resnici prednostno in kaj ne. Poslanec Zvonko Lah, SDS, se zaveda, da bo treba tudi na razvojnih oseh zgraditi ceste nižjega reda, kot je bilo predvideno. Predsednik odbora, Marjan Veber, SD, je opozoril, da bo tudi pri umeščanju v prostor treba določiti prioritete, ki jih bo upoštevalo tudi ministrstvo za okolje in prostor.
Več v četrtkovi tiskani izdaji Dela