Peking - Italijanski modni velikan Versace je Kitajsko postavil v središče svojih razvojnih načrtov, saj v tej državi v prihodnjem letu načrtuje uresničitev naložbe v vrednosti 10 milijonov evrov, kar predstavlja okoli 40 odstotkov vseh investicij, ki jih omenjeno modno podjetje uresniči na letni ravni, je dejal prvi mož skupine Versace Giancarlo Di Risio. Modni velikan bo na Kitajskem v prihodnjem letu odprl sedem novih trgovin.
Kreativna direktorica podjetja Donatella Versace v uspešnost družbe na velikem kitajskem trgu ne dvomi. Kot je dejala, bo sodoben modni trend zagotovo privlačil številne, predvsem mlajše kitajske kupce, ki se že sedaj odločajo za nakup oblačil pod blagovno linijo Versace Jeans Couture.
Kitajska je po podatkih podjetja Ipsos, ki opravlja tržne raziskave, z 12 odstotki vsega prodanega luksuznega blaga na svetu tretji največji trg za luksuzno blago, za Japonsko z 41-odstotnim in ZDA s 17-odstotnim tržnim deležem. Do leta 2010 naj bi se število Kitajcev, ki si lahko privoščijo nakup luksuznih dobrin, povečalo za 17-krat na 250 milijonov.
Italijansko modno podjetje je leta 1978 ustanovil Gianni Versace. Danes skupina Versace zaposluje 1500 ljudi, preteklo leto pa je sklenila s 310 milijoni evrov prihodkov.