Začele so se zimske razprodaje

Začele so se zimske razprodaje oblačil, obutve in športne opreme, na katerih mnogi trgovci izdelke ponujajo po do 50 odstotkov nižjih cenah. Po napovedih trgovcev naj bi bil obisk kljub finančni in gospodarski krizi podoben kot lani.

Objavljeno
05. januar 2009 10.01
Ma.J./STA
Ma.J./STA
Ljubljana - V trgovinah po Sloveniji so se začele zimske razprodaje tekstilnega blaga, obutve in športne opreme. Po napovedih trgovcev, ki izdelke ponujajo po 20 do 60 odstotkov nižjih cenah, naj bi bil obisk zimskih razprodaj letos kljub finančni in gospodarski krizi podoben kot lani. V Emporiumu, kjer bodo razprodaje trajale do 31. januarja, so vrata danes odprli ob 8. uri zjutraj, kar je prej kot običajno. Cene artiklov bodo znižali do 50 odstotkov, so pojasnili v Emporiumu. Letos pričakujejo podoben obisk kot lani.

V Gigasportu bo zimsko znižanje cen potekalo do odprodaje zalog. Vrata trgovin so danes odprli že ob 6. uri, artikli pri njih pa so cenejši od 20 do 60 odstotkov. V trgovini zaenkrat še ne občutijo recesije, saj so imeli samo v prvih urah razprodaje 35 odstotkov več kupcev kot lani, promet pa je enak lanskemu. "Če bodo vremenske razmere ugodne in bo ta mesec napadlo še kaj snega, potem bo promet od 10 do 15 odstotkov večji kot lani, v kolikor snega na bo več, pa enak kot lani," so sporočili iz Gigasporta.

Razprodaje so se danes začele tudi v Mercatorju. V prodajalnah Modiana, Avenija mode in v Maxiju so cene znižane do 40 odstotkov na vsa oblačila in obutev, razprodaja pa bo trajala do 28. februarja. Vmes bo tudi akcija ugodnih nakupov za perilo in torbice. V Intersportu so cene tekstila, obutve in opreme znižali do 50 odstotkov, in sicer do 26. januarja.

Tudi v prodajalnah Mercator Tehnike in v hipermarketih Mercator se je na oddelkih s tehniko začela akcija popustov Pospravljamo, znižanja cen izdelkov pa segajo do 70 odstotkov. Cene hišnih aparatov so znižane do 40 odstotkov, otroške igrače, vse za na mizo in hišni tekstil do 50 odstotkov, v določenih prodajalnah pa kosovno pohištvo tudi do 70 odstotkov.

Mercatorjeve prodajalne imajo v času razprodaj običajen delovni oz. odpiralni čas. Kot so sporočili iz Mercatorja, pričakujejo podoben promet med januarskimi razprodajami kot preteklo leto, ob tem pa dodajajo, da kupcem pa nudijo številne akcije in popuste že med letom.

 

Glavna tržna inšpektorica Tržnega inšpektorata RS Andrejka Grlić pojasnjuje, da mora objava o uvedbi razprodaje vsebovati podatek o vrsti blaga, odstotku znižanja in času trajanja tovrstne razprodaje. Blago, ki je na razprodaji, pa mora biti označeno s ceno pred znižanjem in z znižano ceno. Tržna inšpekcija bo v času zimskih posezonskih razprodaj ugotavljala spoštovanje zakona o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami, zlasti z vidika zavajajočega oglaševanja.