Če bi hotel Umo Thurman, bi dobil Umo Thurman

Da prepoznavni briljantno napisani in super dolgi dialogi v filmih Quentina Tarantina niso naključje, je v pogovoru s slavnim režiserjem ugotovil naš sodelavec, ki se je z njim srečal na canskem festivalu.

Objavljeno
20. avgust 2009 20.19
Uredništvo Vikenda
Uredništvo Vikenda
Da prepoznavni briljantno napisani in super dolgi dialogi v filmih Quentina Tarantina niso naključje, je v pogovoru s slavnim režiserjem ugotovil naš sodelavec, ki se je z njim srečal na canskem festivalu, kjer je Tarantino predstavljal film Neslavne barabe z Bradom Pittom v glavni vlogi. Režiser, ki je filmska enciklopedija na dveh nogah, pozna vse filme in ima mnenje o vsem. Edino, česar ne zna opisati, je, kaj pravzaprav pomeni, da je film tarantinovski: »Vem, da pogosto uporabljajo to krilatico, a ne vem, kaj naj bi to pravzaprav bilo. Mislim, da bi morali vi povedati meni, kaj je to. Hmmmm ... Res je težko to opisati, ker tega ne počneš zavestno, to preprosto si ti.«


Gregor okraskov res ne potrebuje


Nuša Lesar in Urša Levičar pravita, da jima ponudba za vodenje Sveta sveta ni obrnila na glavo, le malo je razburkala poletje, saj imata ogromno vaj in drugih priprav. Prva bo z Urošem Slakom za voditeljski pult stopila 31. avgusta, druga z Gregorjem Trebušakom teden pozneje: »Glede na to, da od prijateljic, njihovih mam, tet, babic itd. večkrat slišim pripombe, kako postaven fant je Gregor Trebušak (smeh), menim, da okraskov res ne potrebuje.«


Nirvana zadiši po swingu, Madonna po Alpah


Kaj imajo skupnega Il Divo, Paul Anka, London Symphony Orchestra, finska Apocalyptica in avstrijski Global Kryner? Vsi so se ali se še ukvarjajo s predelovanjem svetovnih uspešnic drugih avtorjev in izvajalcev, in to tako, da jih oblečejo v žanrsko povsem nasprotne obleke. Tako Madonna zazveni v narodnozabavni različici, Metallica v godalnem kvartetu, Bon Jovi v swingu, Abba pa v operi.


Ne prezrite tudi:


Poletni pogovor z Nuško Drašček