Četrt stoletja in 300 številk Marketing magazina

V Cankarjevem domu so odprli razstavo nagrajenih in v finale izbranih del petindvajsetega natečaja Zlati MM ter podelili nagrade in priznanja najboljšim.

Objavljeno
19. april 2006 22.01
Glavni urednik MM Jure Apih
Ljubljana - Revija Marketing magazin ima za seboj 25-letnico delovanja in tristoto številko. Ob tej priložnosti so v Cankarjevem domu odprli razstavo nagrajenih in v finale izbranih del petindvajsetega natečaja Zlati MM ter podelili nagrade in priznanja najboljšim.

Strokovna žirija MM je med 160 prijavljenimi deli za nagrade Zlati MM izbrala 34 finalistov in podelila nagrade. Zlati MM za spletno voščilo Gorenje je prejela agencija AV Studio, za kataloško akcijo in večni koledar agencija Futura DDB. Diplomo zlati MM za čestitko je prejela agencija Mediamax za Slow food, za embalažo pa serija Prodiet agencije TheSign in Dan agencije Futura DDB.

Diplomo zlati MM za knjigo je prejela agencija Imelda Ogilvy za knjigo EX=IN, za poslovna darila 15-letni koledar Agencije 41 ter Agency welcome kit Oglaševalske agencije Pan. Diplomo zlati MM je prejelo še Lutkovno gledališče Ljubljana in Slovenica Življenje, d. d. za Koledar Slovenica in življenje, posebno priznanje za letno poročilo pa Knjiga družbena odgovornost Agenciji 41.

Zlati trak odličnosti, ki ga Marketing magazin podeljuje ob svoji 25-letnici agencijam, so prejeli Studio marketing JWT, Luna TBWA, Futura DDB, Pristop, Agencija 41, Arih, Gigodesign in Studio 37.

Ni veliko sorodnih revij v Evropi, ki bi se ponašale s tolikšnim stažem. Petindvajset let časopisa je petindvajset let časa, ki ga opisuje in po malem tudi sooblikuje. Četrt stoletja stroke, zgodovine, karier, usod, dosežkov in zablod.