Dom za obešanje (Dom za vešanje)
Režija: Emir Kusturica
Scenarij: Emir Kusturica, Gordan Mihić
Igrajo: Davor Dujmović, Bora Todorović, Ljubica Adzović, Husnija Hasimović, Sinolička Trpkova
Žanr: Drama
Distribucija: A. G. Market
S filmom Dom za obešanje je bosanski režiser Emir Kusturica začel svoj pohod na svetovno filmsko sceno. Prepletnaje ciganskega in nadnaravnega je skorjada postalo stalnica številnih njegovih filmov. V Domu za obešanje je osrednja vloga namenjena Perhanu, pol Romu, pol Slovencu, ki ima telekinteične sposobnosti in se iz rodne srbije odpravi na »strokovno izpopolnjevanje« v Italijo.
Šele ko bi si nabral dovolj denarja, bila lahko bil dovolj dober moža za ljubezen svojega življenja Azro in plačal za operacijo njegove bolj sestre Danire. Vendar pa se v vmesnem času spremeni tako Perhan, kot Azra. Zgodba o zvestobi družini in ljubezni.
Letalec (Aviator)
Režija: Martin Scorsese
Scenarij: John Logan
Igrajo: Leonardo DiCaprio, Cate Blanchett, Kate Beckinsale, John C. Reilly, Alec Baldwin, Alan Alda, Gwen Stefani, Jude Law
Zvrst: Drama
Distribucija: Blitz
Letalec je zgodba o Howardu Hughesu, slavnemu teksaškemu izumitelju, ki je pri 18 letih podedoval tri četrtine očetovega premoženja. Howard se ukvarja z različnimi stvarmi: od Hollywooda do letalske industrije - po drugi svetovni vojni pa svoj imperij razširi na elektronsko industrijo in igralništvo, sodeluje tudi pri nastanku prvih satelitov... V filmu so predstavljene tudi nekatere od njegovih velikih ljubezni, kot sta bili denimo Katherine Hepburn in Ava Gardner. Od 11 nominacij za oskarja jih je prejel kar pet.
Howard Hughes je eden najzanimivejših likov 20. stoletja - vpliven inovator, neusmiljen industrijalec, glamurozen filmski producent in vseprisoten ameriški drznež. Sam sebe je doživljal predvsem kot letalca. Martin Scorsese se je v filmu Letalec osredotočil na najplodnejše obdobje Hughesovega življenja - od sredine 1920 do 1940, ko sta ga njegova strast in pogum proslavila tako v svetu letalstva kot v filmskem svetu. To je bil čas inovacij, ljubezni in krute borbe v poslovnem svetu, odkrivanja cene slave, sreče in lastne obsedenosti s popolnostjo.
Scorsese je posnel film o človeku, navdušenim nad tehnologijo in lastnimi sanjami o prihodnosti. Za te potrebe je ponovno ustvaril svet, v katerem je Hughes živel. Združil je digitalno tehnologijo s klasičnimi tehnikami osvetljevanja, kostumografije in scenografije ter z miniaturami iz 20-tih, 30-tih in 40-tih let.