Za prijaznimi besedami in meglicami, ki prinašajo pričakovanje novega dne, se skrivajo žalostne zgodbe prebivalcev obmorskega mesteca. Li je kitajska priseljenka, ki se v iskanju boljšega življenja znajde v Italiji. Ko se v tekstilni tovarni v Rimu izkaže kot pridna delavka, jo delodajalec premesti v obmorsko mestece Chioggio. Tam mora ostati, dokler ne odplača dolga. Koliko in komu je dolžna, še sama ne ve. Bržkone je njen dolg povezan z odhodom iz rodne Kitajske, kjer je ostal njen sin. Če bo pridno delala, se ji bo lahko pridružil, ji govori rojak, njen novi izkoriščevalski delodajalec. V ribiški oštariji, kjer Li (Zhao Tao) zdaj služi kot natakarica, spozna lokalnega ribiča, gostilniškega poeta Bepija (Rade Šerbedžija), ki za njenim vljudnostnim nasmehom, saj je tudi sam tujec, priseljenec iz Jugoslavije, začuti skrivnostno bolečino in osamljenost. Z vzajemno nežno naklonjenostjo jima življenje postane znosnejše, za okolico pa je njun odnos preveč ekscentričen.
Kruta resničnost
Imigranti v filmskih zgodbah redko dobijo obraz oziroma so prikazani kot ljudje in ne sence, liki iz lepenke, je Segreja po projekciji nagovoril Ervin Hladnik Milharčič, ki je vodil debato. Že v svojih dokumentarnih filmih se je izogibal vzbujanju usmiljenja, ki ohranja distanco med »nami« in »njimi«, žrtvami nepravic in tistimi, ki to dopuščamo. Namesto s sentimentalnostjo raje nagovarja s solidarnostjo. Tudi filmska usoda Shun Li, ki si jo deli večina imigrantov ne glede na to, s katere celine prihajajo, je vzeta iz dolgoletnega raziskovanja priseljenske tematike. Rojaki, ki imigrantom pomagajo na poti do boljšega življenja, na koncu postanejo upniki obupanih dolžnikov.
V zgodbi, ki jo je Segre postavil v rojstno mestece svoje matere, kjer filmska oštarija s kitajsko natakarico vred dejansko stoji, so lokalci opazovalci, glavna protagonista pa sta tujca. V svet ilegalnih priseljencev je Segre vstopil že z dokumentarnimi filmi. »Odraščal sem v 'etnično čisti' Padovi, kjer je za najbolj eksotičnega veljal sošolec iz Roviga. Danes je vse drugače. Ko so priseljenci našli Evropo, se mi je zdelo, da me oziroma nas ta situacija nagovarja, vprašal sem se, zakaj tak strah pred 'invazijo'. Ta situacija je za Evropo preizkušnja in izziv, ne pa problem ali ovira,« je še povedal Andrea Segre, predstavnik novega vala italijanskega dokumentarnega filma, ki obuja domačo tradicijo kinematografskih dokumentarcev in se poklanja velikim mojstrom iz italijanske filmske zgodovine.