Ocenjujemo: Vaba

V nekaj bistvenih trenutkov je Jenkin vstavil montažne izseke, ki napovedujejo oziroma vsaj namigujejo, kaj bo vpletene like še doletelo.

Objavljeno
27. avgust 2020 10.15
Posodobljeno
27. avgust 2020 10.15
Vaba ni le film o minevanju. Je tudi film o neuspešnih poskusih protagonistov, da bi minevanje zajezili, ter o njihovi obsojenosti na ta neuspeh. Foto Promo
Dušan Rebolj
Dušan Rebolj
Prvi celovečerec Marka Jenkina bi lahko gledali kot dovršen hipsterski artefakt. A je mnogo več. Avtor – dejansko avtor, saj je Jenkin film napisal, režiral, montiral ter zanj posnel ambientalno zvočno spremljavo – ga je z Bolexovo 16-milimetrsko kamero na navijanje posnel na črno-bel filmski trak, ga sam razvil, montiral tako, da je lahko igralcem v vseh kadrih jasno bral z ustnic, ter režiral sinhronizacijo dialoga. Igralci so film sinhronizirali v snemalni kabini, ki jo je sam postavil iz naplavnega lesa, nabranega na plaži njegove domače vasi v Cornwallu. Jenkin pravi, da dolguje preprostost montaže Robertu Bressonu, ...