Svižčev hrabri novi svet
Življenje v Westworldu je na nek način podobno filmu Neskončen dan (Groundhog Day), saj se vsak dan začne enako, razplet pa je precej bolj odprt in odvisen od tega, kako ljudje vplivajo na ravnanje robotov. Sprva ga spremljamo skozi dogodivščine mladega in samozavestnega dekleta Dolores Abernathy (odlična Evan Rachel Wood), ki se pogovarja z očetom, sreča s fantom in na koncu prvega dne pade v zasedo banditov. Naslednji dan se zgodba ponovi, a precej drugače, pri tem pa nas serija uspe vedno znova presenetiti in postaviti naša pričakovanja na glavo. Tudi z nepričakovanim nasiljem. To namreč že v prvem delu pogosto preseže stopnje Igre prestolov, s strelskimi obračuni, sadističnim izživljanjem človeka v črnem (Ed Harris) in posilstvi, pri čemer je resda večina nasilja nad roboti, vendar so ti pač videti povsem kot ljudje. Avtorji serije in igralci zatrjujejo, da bomo v naslednjih delih dobili kontekst za to nasilje, čeprav je po prvem delu sodeč pretirano.
V sterilnem, futurističnem zakulisju zabaviščnega parka je življenje bolj hektično in nič manj presenetljivo. Tukaj nam avtorji serije predstavljajo še en fantastičen svet, poln karizmatičnih likov, pa tudi spletk, zarot in velikih načrtov, ki seveda vplivajo na dogajanje na »Divjem zahodu«. Najbolj fascinanten je lik avtorja oz. izumitelja umetne inteligence Dr. Forda (ime je aluzija na Krasni novi svet Aldousa Huxleyja), ki ga upodobi sam Anthony Hopkins.
In medias res
Westworld je zanimivo primerjati s prvim delom Igre prestolov, saj je med njima precej vzporednic pa tudi razlik. Obe seriji sta namreč postavljeni v fantastične svetove, ki jih je treba gledalcu počasi predstaviti. Igra prestolov se je prve epizode lovila s postopno vpeljavo številne zasedbe in odnosov med liki, tako da so se junaki pogosto morali naslavljati z imeni, nazivi in sorodstvenimi razmerji. Westworld ima bistveno višji proračun in lahko ubere drugačen pristop: gledalca vrže v sredino dogajanja in mu najprej predstavi iluzije sveta, nato pa postopoma ponuja bolj trdne gradnike. Podoben pristop je ubral Skrivnostni otok, kjer je tudi sodeloval producent J.J. Abrams, vendar za zdaj kaže, da imajo avtorji Westworlda precej bolj dodelano zgodbo.