Hanne Hukkelberg - Prepoznaven norveški glas

V okviru festivala Mesto žensk je v solističnem recitalu s klavirjem predstavila okostnice svojih pesmi.

Objavljeno
09. oktober 2013 14.36
Hanne Hukkelberk
Zdenko Matoz, kultura
Zdenko Matoz, kultura
Hanne Hukkelberg je več kot le pevka, je raziskovalka vokalnih zmožnosti ni pristopov. To je pokazala na sinočnjem koncertu v klubu ljubljanskega Cankarjevega doma na koncertu v okviru festivala Mesto žensk ter cikla Cankarjevi torki. Pred leti je Hanne Hukkelberg že nastopila v Ljubljani s svojo spremljevalno zasedbo, tokrat pa smo bili priča precej bolj intimnemu nastopu, saj je svoje pesmi zapela le ob spremljavi klavirja.

Skladbe je predstavljala v obratnem vrstnem redu najprej in največ tistih z novega albuma Featherbrain, nato pa so sledile s starejših albumov Blood from a Stone, Rykestraße 68 in Little Things. Čeprav Hanne Hukkelberg v svojih glasbi meša različne glasbene stile, pa so te na sinočnjem koncertu zvenele precej komorno, kar je seveda zaradi same narave predstavitve bilo za pričakovati. Pesmi je večinoma zaigrala v takih osnovnih oskubljenih aranžmajih, kot jih je tudi napisala. Ona namreč sklada svoje pesmi ob klavirju in jih je kot take razgaljene predstavila ljubljanskemu občinstvu.

Sicer pa Hanne Hukkelberg prihaja iz glasbene pianistične družine, saj sta oba starša pianista in, ker se je seveda v najstniških letih treba upirati, je Hanne šla na akademijo študirati petje, tako da je za kar nekaj let zanemarila igranje klavirja. To je obnovila ob koncu študija, ko je začela skladati lastne pesmi.

Hanne Hukkelberg je nov glas norveškega petja, ki ima na eni strani odmeve pevskega pristopa Björk, na drugi strani pa kakšne Nine Simone. Je tudi vzornica mlajšim norveškim pevkam in ena silno obetajoča je Emilie Nicolas, kateri je Hukkelbergova postala mentorica. Morebiti je pričakovati nek nov glasbeni val drugačnih pevk z Norveške.