Kot smo izvedeli na današnji tiskovni konfrenci, celotna umetniška ekipa pričakuje velik dogodek, rahlo skrivnostno pa so napovedali tudi zanimive tehnične in scenske rešitve. Med drugim, tako režiser Matjaž Berger, bo na odru 17 ton soli. Gre za abstrakcijo morja, drugi scenski element pa je kitovo okostje v naravni velikosti kot simbol holandčeve ladje. »Wagnerja skušamo brati neposredno, zato dobesedni prevod naslova. Temeljni problem opere je ženska Senta in milost žrtvovanja.«
Berger je še povedal, da se je ob svojem konceptu in razumevanju opere posvetoval z dvema filozofoma, Slavojem Žižkom in Mladenom Dolarjem. In da je ob razumevanju pomemben tudi filozof Nietzsche, ki je zapisal: »Wagner ni o nobeni stvari tako globoko razmišljal kot o odrešitvi.«
Milivoj Šurbek, umetniški vodja opere, je o izbiru Wagnerjevega dela povedal, da gre za opero, za katero imamo domačo zasedbo, orkester ne potrebuje posebnih inštrumentov, poleg tega pa jo bo tudi publika, vajena italijanskega repertoarja, najlaže sprejela. Sam izbor tako dirigenta kot režiserja je bil opravljen skrbno. Medtem ko Aleksandar Marković Wagnerja dobro pozna in je star znanec ljubljanske Opere, pa so Bergerja in njegov koncept izbrali med slovenskimi režiserji.
Dirigent Marković v Wagnerju vidi poseben fenomen v zgodovini glasbe, brezčasen je in vedno aktualen. Do njegovega bistva vodi globoko raziskovanje. Solisti, ki nastopajo v vlogi Sente, Holandca, Dalanda in Erika, Maida Hundeling, Andrej Maslakov, Saša Čano in Branko Robinšak, pa so povedali, da produkcija odpira nekatere nove interpretacije in da upajo, da bo občinstvo predstavo dobro sprejelo.
Na odru bo skupaj več kot 187 ljudi. Ali kot je dodal dirigent: »Več kot na koncertu Rolling Stonesov.«