Polna malha bluesa

Na februarskem delu festivala Blues Postojnska jama je briljiral ameriški kitarist L. A. Jones z zasedbo The Blues Messengers in s pevsko gostjo.

Objavljeno
19. februar 2011 13.16
Zdenko Matoz, kultura
Zdenko Matoz, kultura
V četrtek je v Jamskem dvorcu pri Postojnski jami odmevala glasba levorokega kitarista, ki seveda ni Jimi Hendrix, je pa izvrsten L. A. Jones, kitarist, šaljivec in nastopač. Predstavlja novo generacijo stare šole bluesa, saj spoštljivo črpa iz bluesovske tradicije in ji dodaja lasten glasbeni izraz. Največja vzornika sta mu Muddy Waters in B. B. King, njune klasike je interpretiral kar se da spoštljivo.

Sicer pa je L. A. Jones tako v izvajanje bluesovskih standardov kakor lastnih pesmi vnesel precejšnjo mero zabavljaštva, biti izvrsten kitarist je namreč premalo - občinstvu lahko prehitro postane dolgčas. Zato je s kitaro imitiral govorjenje in praskanje ter v pesmi dodajal mini vložke znanih melodij povsem drugih glasbenih stilov. Ko je nastopil s triom, je bil večji del nastopa poudarjeno inštrumentalen, ko pa se mu je na odru pridružila mlada pevka, so pesmi zaradi več vokala, pa tudi vizualno, pridobile na dinamičnosti.

L. A. Jones in The Blues Messengers so se bluesa učili z mojstri, kot so pianist Pinetop Perkins, kitaristi Otis Rush, Jimmy Rogers, Luther Johnson in saksofonist Joe Houston. Njihovo bluesovsko izročilo temelji na bluesovski tradiciji Texasa in Zahodne obale ZDA, hkrati pa ostajajo globoko in trdno zakoreninjeni v ostrem kitarskem bluesu Chicaga iz petdesetih let. Izvrstni glasbeniki so občinstvu ponudili polno malho bluesa in bili nagrajeni z aplavzom za dva dodatka.

V tej sezoni sta pred nami še dva pomembna blues koncerta v Jamskem dvorcu pri Postojnski jami - marca nas bodo obiskali Mississippi Heat in aprila Bob Margolin.