U2: Zastonjkarji z razlogom

Kako je U2 izkoristil izstrelitev dveh novih izdelkov podjetja Apple za trendovsko populacijo? Upad prodaje albumov je hudič.

Objavljeno
24. september 2014 11.44
Andrej Jaklič, Polet
Andrej Jaklič, Polet
Pred kakšnima dvema tednoma je Apple poslal na trg dva nova izdelka, s katerima si utrjuje vodilni položaj na trgu ene najbolj dobičkonosnih vej industrije. A ne samo njiju.

Hkrati s tem, nekako mimogrede, nenaključno brez velikih napovedi, se je na odru, kjer so se v ozadju menjavale podobe Apple Watch in iphona šeste generacije, pojavila peterica fantov. No, ne več fantov, ampak odraslih moških.

Kar bi še pred dobrimi desetimi leti pomenilo vrhunec predstavitve, je med občinstvom najprej izzvalo presenečenje, potem pa muzanje. Na odru so se namreč pojavile legende popularne glasbe. Seniorji. U2. Če ni bilo jasno, kaj U2 delajo na promociji trendovskih gedžetov, namenjenih tisti populaciji, torej najmlajši, ki ji za U2 »dol visi«, je postalo jasno naslednji hip. Njim ne visi dol.

Kako je skupina U2 izkoristila veliki dan Appla in kaj so pridobili, si preberite na tej povezavi spletne strani www.polet.si!