Mlado nemško filharmonijo sestavljajo najboljši študentje nemških glasbenih visokih šol med osemnajstim in osemindvajsetim letom, kar zagotavlja visoko kakovostno raven skupnega muziciranja. Poleg simfoničnega repertoarja je poudarek na sodobni in zgodnji glasbi. Člani orkestra so udeleženi v vodstvenih strukturah in tako demokratično soodločajo o delu ansambla, ki se razširja tudi na dodatno izobraževanje, zato je najpomembnejša naloga pravzaprav povezava med visokošolskim študijem in poznejšim poklicnim življenjem.
Njihova spletna stran žarči mladostno energijo in predanost glasbi. Med cilji naštevajo, da si želijo biti reprezentativni, dejavni, entuziastični, uspešni pri doseganju najvišjih standardov in iskalci novih glasbenih trendov.
Velika predanost
Da bi spodbudili nastanek novih del in jih izvajali na visoki kakovostni ravni, so leta 1980 ustanovili Ensemble Modern, ki je z velikim uspehom nastopil spomladi v Ljubljani v okviru Slovenskih glasbenih dnevov.
Orkester je leta 2011 nastopil na odru Slovenske filharmonije, ki je bil kar premajhen za veliko zasedbo. Kritik Jure Dobovišek je tedaj med drugim zapisal, da je bil dogodek v organizaciji Imaga Sloveniae »simfonični večer vitalizma, rojenega iz skupne želje po glasbeni kompleksnosti in izživetega na najvišji ravni«.
V Ljubljani bo orkestru dirigiral Jonathan Nott, ki je nosilec bavarske kulturne nagrade leta 2009, častnega prstana mesta Bamberg in bavarskega reda za zasluge leta 2011. Maestro je priljubljen pri vseh pomembnih orkestrih v Evropi in ZDA. Od lani je prvi dirigent in umetniški svetovalec Mlade nemške filharmonije ter glasbeni direktor Simfoničnega orkestra iz Tokia. Letos je bil imenovan tudi za glasbenega in umetniškega direktorja Orkestra romanske Švice, položaj pa bo zasedel januarja 2017.
Dirigent je z Mladinskim orkestrom Gustava Mahlerja in dvema slovenskima zboroma, Slovenskim komornim zborom in Komornim zborom Megaron, aprila letos že nastopil pri nas, in sicer na tretjem koncertu Zlatega abonmaja Cankarjevega doma v Gallusovi dvorani. Kot smo pisali v Delu, je na koncu veličastne izvedbe Mahlerjeve Druge simfonije Vstajenje dvorana več kot dvesto mladih glasbenikov nagradila s stoječimi aplavzi in ovacijami. Notta je izpostavil glasbeni kritik Jure Dobovišek že leta 2007, ko je pri nas nastopil z Bamberškimi simfoniki, in pohvalil dirigentovo vestnost ter animacijski potencial.
Violist Antoine Tamestit, rojen leta 1979 v Parizu, je vzbudil pozornost, ko je v kratkem času osvojil prva mesta na najpomembnejših tekmovanjih v Parizu, Chicagu, New Yorku in Münchnu na prestižnem tekmovanju ARD. Danes Tamestit igra z vsemi pomembnimi orkestri in na številnih prestižnih festivalih.