Stol na odru ni nikoli samo stol

Pri založbi Knjižnica MGL sta izšli knjigi Mete Hočevar o prostoru, času in gledališču.

Objavljeno
15. september 2020 09.21
Posodobljeno
15. september 2020 09.21
Meta Hočevar, arhitektka, gledališka režiserka in scenografka nas v knjigah Prostori igre in Prostori mojega časa uči o dojemanju gledališča.
FOTO: Jure Eržen
Ne vem, ali me je še kdo naučil tako pomembnih premislekov o gledališču kot profesorica in scenografka Meta Hočevar, ki je na akademiji za gledališče predavala gledališko scenografijo. V gledališču sta prostor in čas najpomembnejši kategoriji, je učila, in dramski tekst je vedno tridimenzionalen. Vsak predmet na odru ima svojo vlogo.Nekoč sem se na praktičnih vajah, ki smo jih imeli pri njenih urah, spomnila genialne scenografske ideje, vsaj tako sem mislila: vse na odru bi bilo obrnjeno narobe, tisto, kar je spodaj, bi bilo zgoraj, postelja bi bila prislonjena navpično na steno, oblaki bi lebdeli ob nogah igralcev. Meta ...