Enovito dvoravninski miselni tok

Pojavi Maje Vidmar se nas neizprosno in neogibno dotaknejo.

Objavljeno
05. avgust 2020 15.13
Posodobljeno
13. avgust 2020 19.50
Pesnica se iz svojega nravnega principa ponavadi izogiba poskočnim in razposajenim pesmim. FOTO: Maj Pavček
Martina Potisk
Martina Potisk
Že leta nimam televizije, priznava pesniška »govorka« Maje Vidmar. In v naslednji sapi pojasnjuje: »Nočem / je gledati, da me ne poškoduje.«Zdi se, da v najnovejši poeziji Maje Vidmar, natisnjeni pod preprostim naslovom Pojavi, spremljamo poseben, neogibno sugestiven dialog, ali bolje povedano: enovito dvoravninski miselni tok. Gre za vzvalovljeno, izrekanjsko razgibano pesniško optiko, ki po eni strani razkriva ali razkazuje (ne)naključno, »granulatno« zunanjo pojavnost, po drugi pa prizadevno prehaja pod njeno površino in naprej v ozračje samega (poprej popisanega) pojava. Ta »nujna meja« med obema stranema (nezamenljive) ...