Ocenjujemo: Laž

Idejno Laž seveda nima ponuditi prav dosti: pristaja na malomeščansko srednjo žalost neodprtih, nepoglobljenih, puhlih, rutinskih odnosov.

Objavljeno
05. oktober 2020 18.00
Posodobljeno
05. oktober 2020 18.00
Andrej Murenc in Manca Ogorevc v uprizoritvi Laž
Foto Jaka Babnik/SLG Celje
Anja Radaljac
Anja Radaljac
Florian Zeller se uvršča med kopico sodobnih dramatikov, ki pišejo drame o srednjeletni meščanski srenji iz višjega socialnega razreda – tudi pri njegovi komediji Laž se srečamo s paroma, ki se gibljeta po kulturnih in umetniških krogih – ter problemih, s katerimi se ta populacija srečuje. Laž, ki od povprečja svojega žanra morda izstopa po tem, da besedilo premore manj igrivosti in duhovitosti, kot ju je publika iz takšnih besedil vajena – to je sicer osrednja odlika tega žanra –, se ukvarja z vprašan­jem, ali je mogoče laž v nekaterih kontekstih razumeti kot izraz ljubezni; para (Paul in Alice ter Laurence in ...