Sodobna britanska drama izpisuje pesimističen, temačen svet, v katerem je človeška bližina postala nemogoča, življenje posameznika pa nepomembno. Gledališki triler skozi fragmentarne prizore gledalca postavi pred skorajda detektivsko sledenje uganki, kaj se dogaja v Pomoni, skrivnostnemu betonskemu podzemlju sredi mesta, a bistvena je predvsem magična moč tega podzemlja, okoli katerega gravitirajo življenja sedmih oseb.
Mozaična negotovost se sestavi v krožni strukturi  brez izhoda in zahteva predvsem vzdušje, naelektreno z napetostjo, ki  pa ga režiserju Jaši Koceliju ni uspelo razviti.  
Najprej na  ravni izbranega registra igre, ki se usmerja v iskanje prepoznavnosti,  nekakšne domače bližine oseb, zaradi česar te izgubijo večji del svoje  skrivnostnosti. Enako velja za predstavljeni svet, ki išče povezavo z  gledalci, sega navzven, čeprav se zdi, da učinek drame temelji prav na  zaprtosti vseprežemajočega sistema, ki z iracionalno privlačnostjo  nedoločnega občutka nejasnosti in nevarnosti posrka vase – podobno kot  pomonsko podzemlje golta usode prebivalcev mesta. 
Že v uvodnem  prizoru Bojan Emeršič kot »nevedni lastnik«, ki poseduje mesto, a se ne  vpleta v njegovo skrivnost, bolj stavi na koketiranje s publiko kot na  izoblikovanje tiho prisotne zle slutnje.
Osebe v tej igri so nekoliko  nenavadne, a uprizoritev njihovo zanimivost vzpostavlja z željo  gledalcem predstaviti to nenavadnost, z njihovimi posebnostmi zbuja celo  smeh (predvsem Emeršič in Nik Škrlec s svojo »čudaško« fantazijo) ali  razvija skorajda didaktično razumevanje (Sabina Kogovšek in Petra Govc  kot ujetnici posla s prostitucijo), s tem pa ukinja tenzijo, ki izvira  iz predstavitve oseb v okrušeni podobi, za katero se skriva brezno  nepojasnjenih dimenzij – tako osebnih zgodb posameznikov kot nečesa  večjega, presežnega.
Prevladuje občutek, da je režiserja v večji  meri zaposlovalo povezovanje vseh drobcev kolektivne usode tega sveta in  logične pomenske umestitve prizorov v strukturo celote. Rezultat je  redukcija večpomenskosti in izguba igrive dvoumnosti, ki je  izpostavljena z zabrisanim nasprotjem med igranjem igre vlog, kot je  izpostavljena v posameznih prizorih, in tistim, kar naj bi bila  resničnost.
V tonu nedoumljivosti v največji meri ostaja Iva Babić kot  neobčutljiva brezizrazna pojava (njeno oblačilo namiguje, kot da bi ušla  iz video igre), ki navidezno zaseda najvišje mesto v hierarhiji moči  pomonske nasilne distopije, a sodeluje v igri vlog pod vodstvom  gospodarja igre in njen fiktivni karakter se brezšivno prelije v lik  izgubljenega in s to antiutopijo začaranega dekleta, ki jo v prav tako  ustrezni neopredeljenosti odigra Eva Jesenovec, čeprav se zamolčanost  njenega lika (kaj išče v Pomoni, ali njena sestra dvojčica sploh zares  obstaja) ne zmore umestiti v manjkajoče (do)polnilo v kontekstu celote.    
Dogajanje je vzpostavljeno s tekočimi prehodi, ob čemur so  razvidna v drami pronicljivo izpisana vozlišča tega vsesplošno  prepletenega sistema, v katerem ima vsak delček sistema moč in je hkrati  nima oziroma v katerem je vsak vpleten, a ne odgovoren.
A subtilna uglasitev s tonom in energijo dramske celote vsebine in forme umanjka. V tem je produktivna scenografska zasnova jeklene konstrukcije (Darjan Mihajlović Cerar), sicer pa praznine med vozlišči skuša z napetostjo napolniti pridušena, komajda slišna glasbena podlaga in luč, ki z nekajkratno neutemeljeno »oslepitvijo« gledalcev, te le še bolj vrže iz odrskega sveta Pomone, kot pa jih pritegne vanj.
				
						   
					
        
          
          
                        












