Gregor Luštek je na predstavitvi nove plesno-baletne koreografije poudaril, da "je predstava živo bitje", z Rosano sta jo pripravljala posebej za ljubljanski baletni ansambel. Zelo živo so potekale tudi vaje, kjer so plesalci ("baletni ansambel je fantastičen", G. Luštek) doživljali precej nov koreografski koncept, saj so postavljali zgodbo baletnika, telesa, torej njih samih.
Baletniki so že konceptualizirani in tako je na odru prišlo do opere v operi. Lušteka in Hribarjevo je zanimalo, kako se lahko baleta lotijo z drugega vidika. Dramaturg predstave (sicer režiser, v tej predstavi pa še oblikovalec luči) Jaša Koceli je to zelo poetično ilustriral: "V tej koreografiji se zdi, kot da se spopadata dva giganta – sodobni ples in balet, potem pa gresta tik pred koncem predstave na kavo in ugotovita, da sta na istem 'palubi'."
Plešejo na glasbo Ravela, Offenbacha, Rossinija. Rahmaninova, Prokofjeva, Bartóka in Chopina, ki jim je bila v oporo in navdih za življenje na meji med disciplino in norostjo. "Plesali pa smo tudi na tišino, pri čemer nas je zanimalo, kako zazveni telo v tišini. Ansambel je bil kot partitura. Oni sami so koncept predstave," je povedal Luštek.
Drugi del večera pa domači ansambel pleše "uvoženo", torej že narejeno koreografijo (, kar je predstavljalo plesalcem spet drugačen izziv. Na odru so skupaj z glasbeniki, z godalnim kvartetom, saj koreograf Ekman pogosto prepleta balet z živimi glasbeniki na odru.
Predstava Kaktus (originalno Cacti) je svetovno praizvedbo doživela pred petimi leti v Plesnem gledališču Lucent (Lucent Dans theatre), Den Haag, od takrat pa jo je odkupilo 40 plesno-baletnih hiš po svetu. Še nekaj dni pred ljubljansko premiero, se je Ekman mudil v Singapurju, na Novi Zelandiji ...
Vendar postavitve na različnih odrih niso identične, povsod jih koreograf oz. njegov asistent prilagajata glede na novo okolje, nove plesalce ... "Ekman je tako zelo dinamičen, da verjamem, da bo še dva dni pred ljubljansko premiero spreminjal ritem, luči in podobno, čeprav osnove ostajajo enake, torej osnovni plesni koraki, postavitev prostora, kostumi," je povedal njegov asistent Fernando Troya.