Prevara v Cankarjevem domu?

Muzikal Broadway je bil zadnji konec tedna petkrat na ogled v razprodani Gallusovi dvorani CD. Razočarano občinstvo, vsaj njegov del, zahteva vrnitev denarja in se sprašuje, kako bi se lahko obvarovali pred tovrstnimi goljufijami.

Objavljeno
09. november 2009 21.12
K. R.
K. R.
 Če vas te dni nagovori pošta z zgornjim naslovom, potem govori o Muzikalu Broadway. Zadnji konec tedna je bil petkrat na ogled v razprodani Gallusovi dvorani CD. A namesto da bi gledalce navdušile koreografije iz svetovno znanih del, kot so Cats, Hair, Cabaret ali Singing in the Rain, zdaj pišejo ogorčena pisma. Razlog: sporno oglaševanje predstave, ki naj bi kupce vstopnic zavedlo v prepričanje, da bodo nastopili tuja plesna skupina in velika zveneča imena. Razočarano občinstvo, vsaj njegov del, zahteva vrnitev denarja in se sprašuje, kako bi se lahko obvarovali pred tovrstnimi goljufijami.

Muzikal Broadway so oglaševali kot vrhunski plesno-glasbeni dogodek, ki ga ljubitelji dobrih muzikalov ne bi smeli zamuditi. »Vrhunec izvirnih ameriških broadwayskih muzikalov, velik oder, 40-članska zasedba, velika imena, orkester in petje v živo, vrhunske plesne koreografije, bogata scenografija, kostumografija, pa imena, kot so Andrew Lloyd Webber, Roman Polanski, Frank Sinatra, Bob Fosse ...« Toda obiskovalce je na odru namesto orkestra pričakal štiričlanski bend in plesalci Plesne šole Mojce Horvat. Ogorčeni gledalci menijo, da je to prvovrsten marketing za enkratno uporabo. Ker nikjer ni pisalo, da »gre za amaterje, amaterski bend, amatersko petje«, nekateri zahtevajo celo odstavitev direktorja Rotovnika.

A kdo je za vse skupaj kriv? Marketing, organizator, izvajalec, nastopajoči ali - občinstvo, ki premalo natančno bere napovedi? Kot smo izvedeli, so bile štiri predstave razprodane, peta pa skoraj. Organizator Zavod Nostalgija je najel in plačal Cankarjev dom za tri dni, skoraj ves denar pa je pobral prek podjetja Eventim, ki je prodalo večino vstopnic. Če je v parterju in na dveh balkonih Gallusove dvorane skupaj do 1545 sedežev, je to torej vsaj 6000 vstopnic po 45, 35 ali 30 evrov.

CD: Trideset let se nam ni zgodilo kaj podobnega!

V Cankarjevem domu se strinjajo s številnimi obiskovalci, da za visoke cene vstopnic niti približno niso dobili tistega, kar so pričakovali od bombastično napovedanega odrskega dogodka. »V tridesetletni zgodovini delovanja CD se ni zgodilo, kar si je s promocijo tega projekta privoščil organizator predstav Zavod Nostalgija,« je povedal besni direktor Mitja Rotovnik, ki meni, da je organizator s celotno promocijsko akcijo spretno zavedel obiskovalce, češ da bo gostovala plesna skupina z Broadwaya. Tudi nenavadno visoka cena vstopnic je dodatno prispevala k takemu prepričanju.

Več v torkovi tiskani izdaji Dela