Denar z lopato mečemo čez mejo

Direktor Zavoda za uveljavljanje pravic avtorjev, izvajalcev in producentov avdiovizualnih del Slovenije o bogatenju multinacionalk in deležu, ki nam pripada.

Objavljeno
27. maj 2020 07.00
Posodobljeno
27. maj 2020 07.00
»Kriza zaradi novega koronavirusa je prinesla kar nekaj zmagovalcev. Med njimi so gotovo ponudniki avdiovizualnih vsebin,« je poudaril Gregor Štibernik. Foto Uroš Hočevar
Na plakatu v njegovi pisarni je s krepkimi črkami napisano War is over, vojne je konec. Pod napisom pa z malimi črkami If you want it, če le tako hočete. Poster je sicer del kampanje Johna Lennona in Yoko Ono, a je sporočilo zgovorno tudi z vidika vojne z velikimi korporacijami, ki jo avtorji in imetniki pravic bijejo z multinacionalkami. Če le hočemo, je bo enkrat konec. Kot kaže, je prav pandemija povzročila ­premik na tem področju. Ko smo se ljudje zaprli med štiri stene, se je spletnim platformam odprl nov svet. Med pandemijo so dosegle najboljše poslovne rezultate v zgodovini. Promet na internetu se je zvišal za ...
Celoten članek lahko preberete po ogledu videa.

Predvajajte video in nadaljujte z branjem članka.

 
Lahko pa postanete naš naročnik in takoj dostopate do vseh vsebin. Naročite se lahko tukaj.