Ko so The New York Times in drugi mediji leta 2014 objavili novico, da je Katar za sliko Nafea Faa Ipoipo (Kdaj se boš poročila) postimpresionista Paula Gauguina odštel okoli 300 milijonov ameriških dolarjev, je podoba te slike iz leta 1892 z naslovom v tahitijskem jeziku obšla svetovne medije in pristala na vrhu lestvice umetnin, prodanih za najvišje zneske.
Po najnovejših podatkih nezasluženo. Kot zdaj piše The New York Times, je v Londonu stekel proces, v katerem švicarski dražitelj Simon de Pury upokojenega menedžerja pri Sotheby's Rudolfa Staechelina − oba sta bila vpletena v prodajo slike katarskemu šejku Tamimu bin Hamadu al Taniju − toži, da mu ob prodaji ni izplačal desetmilijonske provizije.
Vrh lestvice že leta krojijo zasebne prodaje
Pred prodajo je bila slika kot posojena mojstrovina skoraj pol stoletja na ogled v Umetnostnem muzeju v Baslu, v zdajšnji tožbi pa je prišla na dan njena dejansko realizirana cena, »le« 210 milijonov ameriških dolarjev. Podatek je Gauguinovi sliki seveda spodnesel vrhnjo pozicijo na lestvici najdražje prodanih slik v zgodovini.
Na njej zdaj ostaja velika slika Interchange, prelomno delo v opusu ameriškega abstraktnega ekspresionista Willema de Kooniga iz leta 1955, za katero je menda ameriški magnat Kenneth C. Griffin prav tako odštel 300 milijonov, na drugem pa Kvartopirci Paula Cézanna, ki jih je Katar kupil že leta 2011 in zanje odštel vsaj 250 milijonov dolarjev. Gauguinovi sliki zdaj pripada tretja pozicija, pri čemer za vse navedene prodaje velja, da zneski niso bili zabeleženi na javnih dražbah, katerih rezultati so javno preverljivi, pač pa v zasebnosti, po dolgih pogajanjih, odmaknjenih od javnosti.
Zasebne prodaje vrh svetovne lestvice najdražje prodanih slik krojijo že leta. Ženske iz Alžira Pabla Picassa, ki od predlanskim z izkupičkom 179,4 milijona dolarjev držijo svetovni dražbeni rekord, so na njej, denimo, šele na sedmi poziciji.