Navdih za svoj projekt je Tančič črpal iz tritedenskega bivanja na grškem otoku Samos, ki za begunce predstavlja glavno pot v Evropo. Vzporednice je našel v grški mitologiji, saj so tako migranti kot mitološki junaki potovali po istih poteh.
Skozi fotografije migrantov, beguncev in humanitarnih delavcev so zbrane njihove osebne zgodbe, to so zgodbe o posameznikih z določenimi zgodbami, načrti, upi, ki bi drugače ostali le številke.
Večplasten prostor umetniškega in zgodovinskega razmisleka
Tančiču je uspelo, da s projektom, ki priča o trenutnih humanitarnih in političnih težavah, odpre večplasten prostor umetniškega in zgodovinskega razmisleka in tako uide poenostavljeni logiki poročanja množičnih medijev, so zapisali v galeriji Fotografija.
Uporabljeni so bili različni materiali in tehnike. Končne fotografije so bile natisnjene na rešilne jopiče in delčke gumijastih čolnov, ki so jih uporabili begunci na svoji poti, z namenom, da se jih prikaže kot junake. Nastala dela ponujajo, v slogu moderne arheologije, bodoče sledi našega časa. Heros posredno opominja na pomembnost zavedanja o drugih. Je nekakšen poklon vsem, ki so preživeli, in tistim, ki niso, so še zapisali v galeriji.
Matjaž Tančič se je rodil leta 1982 in ustvarja med Ljubljano in Pekingom. Je diplomant londonske šole London College of Fashion. Svojo kariero je začel kot fotoreporter Mladine.
Do danes je sodeloval že na 60 skupinskih in imel približno pol toliko samostojnih razstav, njegove fotografije pa so bile objavljene v različnih svetovno priznanih revijah. Leta 2013 je prejel nagrado World Photography Organisation za najboljšo 3D fotografijo.