Ste v zadnjem času med »jumboti« z ustrezno komercialnim nabojem kdaj uzrli plakate s sporočili »Bolečina ni jokicastokica!« ali »Stiska ni tožibaba«? Ali mogoče duhovit plakat, ki je mularijo novačil k vključevanju med prostovoljne gasilce z geslom »Špricaj raje po šoli«?
Ali pa serijo plakatov s tukajšnjimi kulturnimi veleumi, Francetom Prešernom, Ivanom Cankarjem in Srečkom Kosovelom, ki so bili predstavljeni kot tujci in skozi optiko vprašanja bega možganov? S sloganom »Kdo bi ustvarjal slovensko zgodovino, če bi odšli najboljši?«
Vsi navedeni so bili rezultat natečaja za plakate Plaktivat, projekta z oznako družbene odgovornosti v organizaciji podjetja Tam-Tam, od koder so sporočili tudi zmagovalca letošnje pete izdaje. Tokratni partner je bil Mirovni inštitut, tema pa migranti.
Rezultat natečaja je 36 plakatov, med katerimi je žirijo najbolj prepričal minimalistično zasnovan plakat Borisa Kralja iz agencije AV z jasnim sporočilom.
»Avtor je podal jasno in razumljivo sporočilo brez odvečnih besed in moralne filozofije. Plakat kliče k akciji, obenem pa širi sporočilo miru. Kot je rekel Antoine de Saint-Exupery: Popolnost ni dosežena takrat, ko ni več kaj dodati, temveč takrat, ko ni več česa odvzeti,« je zapisala žirija.
V njej so bili Blaž Ritmanič, Blaž Vuk, Drago Mlakar, Gsus Ajax, Maja Gspan, Miha Groble, Neža Kogovšek Šalamon, Petra Krulc, Vital Verlič in Tomaž Drozg iz Tam-Tama, ki napoveduje, da bodo zmagovalni plakat objavili na 500 plakatnih mestih po celi Sloveniji.