Na razstavi Sočasje, ki bo v Celju na ogled do 2. julija, Hutinski skozi fotografijo dokazuje, da ne odstopa od svoje zavezanosti odslikavanju kriz sodobnega časa ter predstavljanja svojega pogleda na družbeno dogajanje. Kot pravi kustosinja razstave Maja Hodošček: »Hutinski izpostavlja nasilje kot konstitutivni element sleherne politične tvorbe in raziskuje, kako se razne ideologije v svoji radikalnosti pojavljajo znotraj vsakdanjika.« Takšne so njegove serije Zapuščina (2010−2016), Strukture božanskih prehodov (2013−2015) in Dom - Otroška zgodba (2013−2015). Poslužuje se arhivskih virov in pri tem odkriva zgodbe usod ljudi, tudi žrtev degradiranih ideologij kot v seriji Za-bris (2014−2015).
Na tokratni razstavi Sočasje v Likovnem salonu Celje na fotografijah Roberta Hutinskega presenetljivo ni figur ali dokumentov, temveč krizo kot nekakšno končno stanje prikazuje skozi pokrajino. Njegovim slikam pokrajin ni mogoče določiti kraja, bolj so le podobe razpoloženj v času.