Vladina debela laž
Vlada naj bi v prvi fazi v svojem avtoparku, se pravi v protokolu in veleposlaništvih po svetu, zamenjala okoli 40 avtomobilov, starih več kot pet let, s čimer bi po besedah predstavnika vladnega urada za podnebne spremembe Jureta Lebna v naslednjih petih letih prihranila skoraj 300.000 evrov tekočih stroškov. In da ne bi kdo rekel, da se vlada in njeni podjetniki okoriščajo, bodo denar naložili v izgradnjo sončnih elektrarn.
Bi nas moralo skrbeti? Da! Zgodba je tako banalna, da niti na videz ni prepričljiva. Sumljiva je od glave do repa. Zakaj prav BMW in ne še kdo drug? Na vladi so se debelo zlagali, da so navezali stik tudi z drugimi avtomobilskimi podjetji, a jih njihova eko ponudba naj ne bi zanimala. Direktor Toyote Slovenije Boštjan Trilar je v medijih jasno povedal, da niso prejeli nikakršne vladne ponudbe za sodelovanje. Povsem enako je za Slovenske novice zatrdil generalni direktor Porscheja Slovenija Heinz Slesak, ki na slovenskem trgu zastopa znamke Audi, Škoda, Seat, Volkswagen GV in Porsche.
No, in poglejmo še na rep. Na uradu za podnebne spremembe so med drugim izjavili, da bodo morebitna preostala sredstva porabili za gradnjo sončnih elektrarn po strehah srednjih šol. A ni slovenski sestavljalec (proizvajalec?) fotonapetostnih modulov savinjsko podjetje Bisol, ki ga vodi direktor dr. Uroš Merc, ki je bil eden glavnih sponzorjev nedavnega strateškega foruma na Bledu, že pred dvema letoma pognal zanimivega projekta – obleči čim več streh slovenskih šol v sončne elektrarne? Naključij je preprosto preveč.
VEČ V TISKANI IZDAJI SLOVENSKIH NOVIC: Šef protikorupcijske komisije je v izjavi za javnost zatrdil, da gre pri omenjenem zastonjskem lizingu za korupcijo