»Jutri ne kupite ničesar«

Trgovec: na naše poslovanje imajo takšni dnevi zanemarljiv vpliv.

Objavljeno
11. marec 2011 16.11
A. L.
A. L.
LJUBLJANA – »Nakupuj manj, živi več.« To je eden od sloganov, pod katerim organizatorji dneva brez nakupov, pozivajo vse potrošnike, naj se jutri vzdržijo nakupovanja. »Upam, da nam počasi postaja jasno, da nam ti izdelki, kakršni koli so že, ne bodo prinesli trajnega zadovoljstva, trajne sreče,« so zapisali v elektronskem sporočilu.

Za boljši svet

Pisec sporočila sicer ni podpisan, razlaga pa, da bo potrošnik s sodelovanjem v dnevu brez nakupa pokazal, da mu ni vseeno, kaj se s svetom dogaja: »To je dan, ko lahko pokažemo, da se znamo združiti, to je dan, ko lahko z majhno gesto veliko prispevamo k boljšemu svetu.«

Zanemarljiv vpliv

Največje trgovce pri nas smo vprašali, kaj si mislijo o tovrstnih pozivih. Iz Mercatorja so odgovorili, da ni jasno, kaj konkretno naj bi želeli doseči taki pozivi, v Tušu pa menijo, da je odločitev o tem, kdaj bodo potrošniki nakupovali, svobodna odločitev. Dodajajo sicer, da imajo takšni pozivi po njihovih izkušnjah zanemarljiv vpliv na njihovo poslovanje.